Problemer med find nemo
Fra : Kaucki

Dato : 17-05-04 15:32

Hej

Har et problem efter installation af find nemo.
Det hele virker ok bort set fra at den danske tale
i spillet køre med dobbelt hastighed.
Direct X samt alle systemkrav er opfyldt.
Nogen der har været ude for det

Mvh. Brian

Fra : Karina Nielsen

Dato : 17-05-04 18:24

"Kaucki" <xxxxxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det hele virker ok bort set fra at den danske tale
> i spillet køre med dobbelt hastighed.
> Direct X samt alle systemkrav er opfyldt.

Hej Brian,

jeg installerede det engang på min kærestes computer - han havde også
problemer med spillet. Jeg fandt aldrig ud af hvad der var gået galt. Jeg
prøvede at installere det igen, men lige meget hjalp det. Så det røg hurtigt
ud af hans maskine igen.

Der er ingen problemer på min egen puter, så der kan jeg desværre ikke
hjælpe dig. Men det er ikke det første spil som ikke kan spilles på hans
computer, men virker fint på min.

Karina