Colin mcrae rally 3
Fra : poulsen

Dato : 17-05-04 14:33

Hvorfor kan jeg ikke få ovenstående spil til at virke, jeg kører Win-XP nu,
før kørte jeg Win. 98 der var der ikke noget galt, kan det bare ikke køre
under Win-xp?
Jeg håber der er nogle friske hoveder, der gider at hjælpe mig.

MVH. kim@poulsen.tdcadsl.dk

---

Fra : Henrik Sahl

Dato : 17-05-04 18:55

"poulsen" <kim@poulsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> under Win-xp?
> Jeg håber der er nogle friske hoveder, der gider at hjælpe mig.

Du skal nok give os lidt flere oplsyninger om problemet før vi kan hjælpe
dig, for det kan sagtens køre under WinXP.

Mvh
Henrik

Fra : poulsen

Dato : 23-05-04 10:11

Hvilke oplysninger vil du have mere?
"Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du skal nok give os lidt flere oplsyninger om problemet før vi kan hjælpe
> dig, for det kan sagtens køre under WinXP.

---

Fra : poulsen

Dato : 23-05-04 10:18

Hvilke oplysninger vil du have mere?
Jeg har prøvet at stille kompaliteten på alle dem dder er mulige, uden det
har nogen virkning.

MVH.Kim

"poulsen" <kim@poulsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Sahl" <sahl@IKKESPAMsnaps.dk> skrev i en meddelelse

Win-XP
> køre

> ---

---

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-05-04 10:47

poulsen wrote:
> Hvilke oplysninger vil du have mere?
> Jeg har prøvet at stille kompaliteten på alle dem dder er mulige,
> uden det har nogen virkning.
>
> MVH.Kim

Skriv hvilket hardware der sidder i din PC.
Har du hentet nyeste versioner af alle drivere og DirectX?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.