C&C Generals
Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-05-04 16:37

Hej

Min søn har lige fået spillet C&C Generals. Ved installation skal han
self indtaste Serienr. der står bag på manualen, men her begynder det
sjove. Serienr. er på formen xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx , men der
hvor det skal tastes ind er der kun 4 felter hvor formen er
xxxx-xxxxxx-xxxxxx-xxxx . Yderligere består Serienr. af talt og
bogstaver, men i indtastningsboksen kan der ikke indtastes bogstaver.

Håber der sidder en med De Vises Sten

Allan Bojesen

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 16-05-04 17:49

"Allan Bojesen" <allan@NOSPAM.dkfritidmotorcykler.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> xxxx-xxxxxx-xxxxxx-xxxx . Yderligere består Serienr. af talt og
> bogstaver, men i indtastningsboksen kan der ikke indtastes bogstaver.

Find en ny kode på nettet. Det er ikke ulovligt så længe at du har det
originale spil - men det giver måske nogle problemer hvis du skal spille
online...

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Klaus G.

Dato : 16-05-04 22:27

> [...]
> xxxx-xxxxxx-xxxxxx-xxxx . Yderligere består Serienr. af talt og
> bogstaver, men i indtastningsboksen kan der ikke indtastes bogstaver.

Umildbart ville jeg bare selv ha tastet løs, selv om boksne ikke passer, men
så kan jeg lige hurtigt se at serienr. er for langt i forhold til boksen, og
længere ned skriver du at man ikke engang kan skrive bogstaver. Så hvis det
var mig der stod med det spil, så var jeg mandag morgen den første der stod
udenfor butikken hvor spillet var købt, for at få en forklaring. Er det købt
online, så skriv en mail til forretningen, eller endnu bedre ring til dem.
Sætter de sig på tværs, så kan du sende skidtet tilbage(14dages FULD
returret ved køb over nettet, varen er ubeset jo).

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-05-04 22:40

Klaus G. wrote:

> [...]
> Sætter de sig på tværs, så kan du sende skidtet tilbage(14dages FULD
> returret ved køb over nettet, varen er ubeset jo).

Jeg tror også det bliver resultatet, at jeg går til forretningen og
forhåbentlig får en fornuftig forklaring.

Allan Bojesen

Fra : Henrik Dissing

Dato : 17-05-04 14:59

On Sun, 16 May 2004 17:37:10 +0200, Allan Bojesen wrote:

> [...]
>xxxx-xxxxxx-xxxxxx-xxxx . Yderligere består Serienr. af talt og
>bogstaver, men i indtastningsboksen kan der ikke indtastes bogstaver.

Jeg har ikke selv spillet, men min første tanke er at det må være det
forkerte nummer du har fundet. Har du prøvet at kigge inde i kassen, også
bagved CD'en? Der sidder sommetider en label med et nummer der.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Allan Bojesen

Dato : 17-05-04 15:43

Henrik Dissing wrote:

> Jeg har ikke selv spillet, men min første tanke er at det må være det
> forkerte nummer du har fundet. Har du prøvet at kigge inde i kassen, også
> bagved CD'en? Der sidder sommetider en label med et nummer der.

Ringede idag til forretningen der henviste til EA Games, der forklarede
at der skulle være trykt 2 forskellige S-numre. Men det var ikke første
gang de oplevede at det ene hold manglede. Fik bare det manglende nr.
over telefonen

Takker for alle svar.

Allan Bojesen

Fra : Klaus G.

Dato : 18-05-04 20:14

> [...]
> at der skulle være trykt 2 forskellige S-numre. Men det var ikke første
> gang de oplevede at det ene hold manglede. Fik bare det manglende nr.
Dejligt når servicen/supporten virker, hva? :)

> Takker for alle svar.
Det var skam så lidt :)