Drivere ...
Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 03-05-01 16:02

Jeg bruker følgende for å få tilgang til en database :

Set CO = VBA.CreateObject("ADODB.Connection")
CO.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & App.Path & "\" &
FILE_DATABASE

Er det noen som kan fortelle meg hvilke drivere jeg trenger, og hvor jeg
finner den siste versjonen av disse ???

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@c2i.net

Fra : Steen Alcor

Dato : 04-05-01 09:24

Åben Kontrolpanel/ODBC Data Sources (32bit)
Vælg fane: Drivers
Find: Microsoft Access Driver (*.mdb)
Version og navn på driver'en står til højre.

Hvis ønskes opdateres til nyeste version, så find den nyeste MDAC*.exe. Den
indeholder alle nye odbc-drivers.

Steen Alcor