Raptor og VPN.
Fra : Jacob Petersen

Dato : 03-05-01 14:56

Hej.

Jeg har sat en Raptor firewall op (v. 6.5 på NT4), som jeg gerne vil gøre
VPN mod. Jeg har fået tunnellen op at køre, men har problemer med udfald i
datastrømmen. Forstået på den måde, at hvis jeg sætter en ping igang udefra,
gennem tunnellen til en server på indersiden, virker det fint et par gange,
derefter melder den om timeout, hvorefter der igen slipper nogen pings
igennem.
Er der nogen der har set det problem før?
Og er der i øvrigt en skudsikker metode til at få RaptorMobile til at køre
ordentligt på en Win98? Der er tit problemer med at få tunnellen op i det
operativsystem.

mvh
Jacob Petersen