Album med Amazon Groove
Fra : Kristian

Dato : 04-06-04 14:38

Jeg er på jagt efter et album med "Amazon groove". Jeg kan ikke huske,
om det er bandet eller titlen på albummet der hedder "Amazon Groove".
Genren er funk leveret af et (vist nok) dansk band fra starten af
90'erne. Jeg har fået at vide, at cd'en ikke bliver produceret
længere. Er der nogle som ved, hvor jeg kan få fat i (gerne en brugt
udgave af) cd'en?

-Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-04 16:20

Hej Kristian,

Det fynske band Amazone Groove havde sin "storhedstid" i midten af 90'erne,
hvor jeg havde fornøjelsen af dem live en del gange. Stor oplevelse!!!
Amazone Groove funker forvildt. Jeg ved ikke, hvor mange albums de fik lavet
og om de stadig eksisterer. Mig bekendt lavede de kun et album - "Funky
Island".

Og så til det bedste... Jeg tror faktisk, at jeg har to stk af albummet
"Funky Island" i min samling. Hvis jeg kan finde nr 2, må du gerne købe den.
Du kan evt. finde et album på nettet. Se en tidligere tråd her i gruppen,
som jeg startede 'Brugte CD'er på nettet'.

Mvh
Michael Bas (Århus C)