Inspiration til Tapas
Fra : Helle [4550]

Dato : 04-06-04 10:03

Jeg vil gerne servere Tapas for nogle gæster.
Hvor er der god inspiration at hente mht. opskrifter?

mvh Helle

Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-06-04 11:51

Den Fri, 4 Jun 2004 11:02:46 +0200, skrev Helle [4550]:

>Jeg vil gerne servere Tapas for nogle gæster.
>Hvor er der god inspiration at hente mht. opskrifter?

"Politikens bog om tapas" af Anne Hjernøe
http://www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=550607

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk
"Jeg ønsker at sove stille ind, ligesom min bedstefar
- ikke skrige i panik, ligesom de passagerer han kørte med!"

Fra : mcloud

Dato : 04-06-04 15:31

Hej helleHer på dette link er der mange ting:
http://www.lechef.dk/opskrifter/recipies.asp?cat=13

--
mvh. Kim Rasmussen
www.leChef.dk

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 04-06-04 16:52

Fri, 4 Jun 2004 11:02:46 +0200, skrev "Helle [4550]"
<hellesSLET@rudekuvert.dk> i dk.kultur.mad+drikke:

>Jeg vil gerne servere Tapas for nogle gæster.
>Hvor er der god inspiration at hente mht. opskrifter?

Der er en masse spændende forslag på denne side - klik på "tapas" i
menuen til venstre:
http://www.ki-ma-vinimport.dk/

--
mvh Gitte Sørensen news@gydda.dk