Minimum fiberkiks?
Fra : Helle [4550]

Dato : 04-06-04 15:31

Er der nogen, der ved, hvem udover Føtex, der forhandler Minimum fiberkiks?

Er der nogen, der kender alternativer, der er li'så go'e?

mvh Helle

Fra : Mai Espersen

Dato : 04-06-04 16:17

"Helle [4550]" <hellesSLET@rudekuvert.dk> wrote in message
> Er der nogen, der ved, hvem udover Føtex, der forhandler Minimum
fiberkiks?

> Er der nogen, der kender alternativer, der er li'så go'e?
>
> mvh Helle

Hej Helle

De har dem også i Bilka -måske kan du lejlighedsvis være heldig at finde dem
i Netto.
Helsekost forretninger sælger nogle klidkiks, der smager ret godt. Pernille
Aalund anbefaler dem bl.a i hendes bog "10 kg. 10 uger." Jeg kan ikke huske
hvad de hedder længere, da jeg er vendt tilbage til rugbrød , men jeg
mener faktisk også de kun har den ene slags...

Hilsen Mai