montering af alarm
Fra : Aron Manner Velling

Dato : 04-06-04 16:47

Så fik jeg vist gabt over en lige lidt for stor mundfuld.

Jeg har på Louis købt en m&s 214 alarm, jeg skal have monteret på min
nyindkøbte Suzuki rf600r. Fuck mand, det kan jeg sku ikke gennemskue.
Hvordan skal jeg have en chance for at vide hvad der er hvad af alt det
snorretræk (løs: ledning) der ligger på kryds og tværs godt viklet ind i
isolerbånd. Er der nogle der har forsøgt sig med lignende og kan give et par
råd. Er der nogle der ligger inde med nogle el digrammer over sådan en
rf600r. Jeg er på dybt vand her.
Mvh Aron

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-06-04 19:34

Aron Manner Velling wrote:
> [...]
> råd. Er der nogle der ligger inde med nogle el digrammer over sådan en

Jeg har et liggende........

Jeg kommer dog først forbi det mandag, men du kan vente så længe, så sig
til..

Thore

Fra : Aron Manner Velling

Dato : 07-06-04 16:22

> Jeg har et liggende........
>
> Jeg kommer dog først forbi det mandag, men du kan vente så længe, så sig
> til..
>
> Thore

Ja tak!.