Honda CB500T
Fra : Peter Gregers Kjær

Dato : 03-06-04 20:09

Hej Allesammen!

Jeg er blevet den lykkelige (?) ejer af et 1976 Honda CB500T projekt. Jeg er
klar over at det ikke er verdens bedste mc, men når man nu så gerne vil ud
at køre og budgettet nu engang ikke rækker længere, var det valget faldt på.
Jeg var så heldig at få kontakt med Jørgen Geldorf. En utrolig venlig mand
som har hjulpet mig med links og et komplet reservedelskatalog til den gamle
Honda. Desværre rækker hans hjælp ikke til at finde de stumper jeg så
desperat står og mangler. David Silver Spares og Classic bikes i Holland
kunne ikke hjælpe.

Jeg står helt konkret og mangler 2 stk indsugningsgummi, men sikkert også
flere ting.

ER der ikke nogen af Jer kloge hoveder derude der kan hjælpe mig?

På forhånd tak til Jer alle.

Peter Kjær

Fra : uffe.j

Dato : 03-06-04 20:57

En flink mand i gruppen henviste mig til:
Ove Knudsen
Kærhedevej 1, Sandet
7270 Stakroge
75 34 72 42
da jeg manglede et ventildæksel til min CB 350 Twin fra 73, og han skaffede
det.

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Aragorn24

Dato : 03-06-04 21:16

Hej how how hej, det e r skuda en glimrende cykel, held og lykke med
projektet

God vind herfra

Fra : Eddi & Kaja Hansen

Dato : 04-06-04 00:34

Hey, der er sq ikke noget galt med cb500, jeg er den lykkelige ejer af denne
herlige maskine: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=805

Jeg har lige købt den, men den er da fed*S* især med et par effektpotter på.

Eddiboy

Fra : uffe.j

Dato : 04-06-04 11:56

Undskyld, men er CB 500 T ikke en 2-cylindret?

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Kim Hansen

Dato : 04-06-04 13:27

On Fri, 4 Jun 2004 12:55:47 +0200, "uffe.j" <uffe.j@privatnospam.dk>
wrote:

>Undskyld, men er CB 500 T ikke en 2-cylindret?

Jo, 2 cylindre, 42 hk,193kg og 170 på toppen.

Ifølge mc-revyen 1977

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Armand

Dato : 04-06-04 13:39

uffe.j <uffe.j@privatnospam.dk> skrev i en

> Undskyld, men er CB 500 T ikke en 2-cylindret?

"T" for: Twin og "F" for: Four - Så let er dét set :-|

--
Armand.

Fra : Brian Larsen

Dato : 04-06-04 09:00

On Thu, 03 Jun 2004 21:08:37 +0200, Peter Gregers Kjær wrote:

> Jeg står helt konkret og mangler 2 stk indsugningsgummi, men sikkert
> også flere ting.
>
> ER der ikke nogen af Jer kloge hoveder derude der kan hjælpe mig?

Hvis du har mod på det er der normalt altid CB500T dele at finde på ebay.

--
Brian Lund Larsen

// '75 Honda CB400F

Fra : Brian Larsen

Dato : 04-06-04 09:56

On Fri, 04 Jun 2004 09:59:46 +0200, Brian Larsen wrote:

> Hvis du har mod på det er der normalt altid CB500T dele at finde på
> ebay.

Der er faktisk en auktion her:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7903620542&category=35597
for 2 stk. karburator gummi.

--
Brian Lund Larsen

// '75 Honda CB400F

Fra : Peter Gregers Kjær

Dato : 04-06-04 20:10

Tusinde tak for hjælpen allesammen, det kan stadig undre og glæde mig at så
mange "gider" bruge tid på at hjælpe andre. Tak!

Og dig Brian, du skulle have et kys på din pande skulle du , jeg har
netop købt 2 stk gummi for 140,- alt i alt og hvis de er som de ser ud, er
det et kup.

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 04-06-04 22:36

Den Fri, 04 Jun 2004 21:09:42 +0200. skrev Peter Gregers Kjær:

> Og dig Brian, du skulle have et kys på din pande skulle du , jeg har
> netop købt 2 stk gummi for 140,- alt i alt og hvis de er som de ser ud,
> er det et kup.

Jeg er glad for at kunne hjælpe

// brian

Fra : Armand

Dato : 05-06-04 12:24

> [...]

> Og dig Brian, du skulle have et kys på din pande skulle du , jeg har
> netop købt 2 stk gummi for 140,- alt i alt og hvis de er som de ser ud, er

Og nu ved du pludselig hvorigennem at du fremover kan holde den aldrende
T'er med reservedele (Cl. Bike NL; dss. og E-bay)!

--
Armand.