Øv - jeg har tabt mit sidedæksel
Fra : Ivan Bartholin Niels~

Dato : 02-06-04 22:48

Hej

Det var jo en dejlig dag. Var ude og lufte min nyindkøbte MC-jakke. Men da
jeg kom hjem så jeg at jeg manglede mit højre sidedæksel. Så hvis nogen af
jer ser et mørkegrønt sidedæksel med et 500Four emblem ligge i vejkanten
omkring Næstved / Fensmark / Herlufmagle / Glumsø / Fuglebjerg / Sandved /
Tornemark / Menstrup / Karrebæksminde kanten (ja det var en dejlig tur) så
lad mig det endelig vide. Der kunne vel vanke en lille dusør.

Ivan Bartholin Nielsen
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1975 uden højre sidedæksel

Fra : Aragorn24

Dato : 02-06-04 23:23

Ej, hvor ærgeligt, føler virklig med dig!

Start mcen, og kør turen igen, måske finder du den!

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 03-06-04 05:48

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Ej, hvor ærgeligt, føler virklig med dig!
>
> Start mcen, og kør turen igen, måske finder du den!

Ikke for at virke pessimistisk, men det kan være endog meget svært at se
sådan et sidedæksel med mindre man GÅR den strækning man før har kørt, har
selv forgæves prøvet at finde et tabt sidedæksel til min 750'er ved at køre
ruten frem og tilbage MEGET langsomt....

--
Mvh Claus

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-06-04 09:00

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcdasl.dk> wrote
in message news:R3yvc.8$0N.0@news.get2net.dk...

> [...]
køre
> ruten frem og tilbage MEGET langsomt....

Tjah - jeg har fundet en plasticdims fra bilens cykelholder i sverige ved at
cykle turen igennem. Kom nu - det er god motion!

vh
Torben

Fra : Ivan Bartholin Niels~

Dato : 03-06-04 15:03

> [...]
køre
> ruten frem og tilbage MEGET langsomt....

Men altså det var en tur på 60 -70 km. Så jeg valgte at tage bilen og gøre
turen om, men solen nåede desværre at gå ned, så jeg fandt ikke noget. Men
når man nu kører der og kigger i vejsiden, må man nok erkende at de der øl-
og sodavandsdåser er blevet en succes - der ligger ihvertfald mange af dem i
vejsiden ;-(

Nå men jeg må op på min trædecykel og ud i naturen

Ivan Bartholin Nielsen
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1975

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 03-06-04 11:00

Vi havde næsten CB-træf hos os i weekenden. Der var en del snak om at tabe
sidedæksler og hvor de kunne skaffes

En havde vist fået samlet 3 stk.

Håber du finder det igen, eller er David Silverspares i UK måske en
mulighed...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-06-04 11:16

Ivan Bartholin Nielsen wrote:
> [...]
> Tornemark / Menstrup / Karrebæksminde kanten (ja det var en dejlig tur) så
> lad mig det endelig vide. Der kunne vel vanke en lille dusør.

Jeg holder øje, jeg kører turen gennem Glumsø over Fuglebjerg til
Sandved lige her imorgen

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Eg Egemarke

Dato : 03-06-04 14:57

Een og anden plaststøber må da ku score en fornuftig skilling på at lave
uoriginale plastskjolde til hele CB serien fra de sene ´60 ere og til sidst
i ´80 erne du er desværre ikke den eneste der har tabt et sidedæksel (jeg
har OSSE tabt dem på min gamle CB 750)

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : B?st

Dato : 03-06-04 21:58

"Eg Egemarke" wrote

> Een og anden plaststøber må da ku score en fornuftig skilling på at lave
> uoriginale plastskjolde til hele CB serien fra de sene ´60 ere og til sidst
> i ´80 erne du er desværre ikke den eneste der har tabt et sidedæksel

Helt enig!

> (jeg har OSSE tabt dem på min gamle CB 750)

Også mig, udover at have mistet et sidedæksel til min gamle (nu meget
adskildte) CB750F2ér fra 78 har jeg også formået at miste et
sidedæksel på min XL350Rér, så føromtalte plaststøber kunne måske
udvide sortimentet!!!!

Mvh Thomas (nu med GSX400X, der forhåbentlig kan holde på stumperne!)