Manual til XV750
Fra : Thomas Lund

Dato : 02-06-04 22:02

Hejsa, er der nogen her i gruppen der ville scanne og sende et par sider fra
en XV750 manual?
Jeg mangler lidt info over hvordan starter drevet er skruet sammen på sådan
en karl.

Mvh Thomas

Fra : Palle Ruby

Dato : 03-06-04 16:08

"Thomas Lund" <el.diablo@[fjern-mig]lund.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> en XV750 manual?
> Jeg mangler lidt info over hvordan starter drevet er skruet sammen på

Hej thomas

Jeg har en haynes manual over xv720 + xv 920 som jeg ikke har nogen brug for
længere.
den kan afhentes i holstebro hvis det har nogen interesse.

Mvh
palle ruby
YZF 750 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=598

Fra : KT

Dato : 03-06-04 18:09

"Thomas Lund" <el.diablo@[fjern-mig]lund.mail.dk> wrote in message
> [...]
fra
> en XV750 manual?
> Jeg mangler lidt info over hvordan starter drevet er skruet sammen på

http://parts.yamaha-motor.com/yds/partscatalog/consumer.asp

Vælg motorcykel og din årgang, derefter model. Der kan du se "exploded
views" af de forskellige dele på din mc. For nogle af modelerne ligger der
tilmed "technical bulletins" med små tips og tricks til netop din model.
Kontroller evt. de andre årgange af din model, der kan være billetins der
også vedrører din model.

Mvh Kim

Fra : Armand

Dato : 03-06-04 20:13

> [...]
fra
> en XV750 manual?
> Jeg mangler lidt info over hvordan starter drevet er skruet sammen på

Ficher (á "eksplosions-tegninger") er at finde på "Partsfish" på:
www.powersportspro.com !
Det kræver dog at du tilmelder dig (=kvit og frit)!

Derudfra plejer man at kunne lure monterings-rækkefølger!

--
Armand.