Tak til ham gutten i frederecia på den grø~
Fra : Kasperkk

Dato : 02-06-04 21:45

Hej
Hvis du læser med herinde ved du hvad jeg mener Der kan afhæntes en
kasse øl i Odense

Til jer andre der ikke ved hvaf jeg snakker om:

Kom fra motorvejen ved der ved burgerking og havde lidt travlt da jeg skulle
nå og prøvekøre en mc inden min egen skulle afleveres i kolding en time
senere. Jeg kører lidt hurtigere en smart er, men pludselig kommer der en
kawa(gpz?) imod mig med en chauffør der har mere en almindelig travlt med
strisserne og lavede fartmåling. Det var fandme nice. Jeg er ham dybt
taknemmelig!

Kasperkk
Grøn kildemoes

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-06-04 05:54

> [...]
> kawa(gpz?) imod mig med en chauffør der har mere en almindelig travlt med
> strisserne og lavede fartmåling. Det var fandme nice. Jeg er ham dybt

heldige satan

Hvad fik du egentlig for den gamle ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Kasperkk

Dato : 03-06-04 06:07

> heldige satan

> [...]

Jeg endte med at sælge den for 35000 straight. Den skulle have lavet 18000km
service og den skulle synes. Begge dele ville han klare selv. Jeg kunne
sikkert have fået et par kilo mere for den, men jeg gad ærligt talt ikke gå
og vente flere uger for det Så hellere sætte prisen så den ryger med det
samme...

Kasperkk

Fra : S.G

Dato : 03-06-04 13:24

.. Det gør jeg så og 1km længere fremme stod
> strisserne og lavede fartmåling. Det var fandme nice. Jeg er ham dybt
> taknemmelig!

Det kunne jo så være 2. fartbøde din bølle :D

Fra : Kasperkk

Dato : 03-06-04 22:01

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> . Det gør jeg så og 1km længere fremme stod
>
> Det kunne jo så være 2. fartbøde din bølle :D

Ja og denne havde ikke været så sjov, fik forresten halveret den anden. Det
er underligt de stikker en bøde ud og samtidig står og informerer om man kan
få den halveret....

Kasperkk
FZR600

Fra : Msp

Dato : 04-06-04 01:15

> [...]
Det
> er underligt de stikker en bøde ud og samtidig står og informerer om man

De gør da bare deres job, så det skal ma nda ikke være ked af.

Mogens

Fra : Kasperkk

Dato : 04-06-04 04:22

"Msp" <div@s-pedersen.dk> skrev i en meddelelse

> Det
> kan
>
> De gør da bare deres job, så det skal ma nda ikke være ked af.

Næ det er da rigtigt. Jeg sparede osgå det halve så det er ok, men der vel
en grund til bødetaksterne er som de er

Kasperkk
FZR600

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 04-06-04 13:20

Det var smuk og solrig dag da Kasperkk skrev
news:40be3c6b$0$289$edfadb0f@dread11.news.tele.dk i
dk.fritid.motorcykel:

[SNIP historie om venlig mand]

Det minder mig om en omvendt oplevelse jeg havde for en månedstid siden.
Jeg kommer kørende gennem en lille by hvor vejen er bred og man kun må køre
50 km/t. Inde på fortovet står der så en dreng og giver tegn til at jeg
skal give den noget gas. Jeg overvejer lidt at underholde ham, men lader
heldigvis være. Lidt længere henne står tre af hans venner og kigger, og i
den anden side, halvt i skjul, en betjent med fartmåler!
Jeg overvejede kraftigt at vende om og "snakke" med drengen...

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 04-06-04 13:30

"Rune D. Jørgensen" wrote:

> Jeg overvejede kraftigt at vende om og "snakke" med drengen...

Det kunne så være rigtigt sjovt når så han kalder på sin far. Og det er
betjenten med fartmåleren.

Ib Jakobsen

Fra : Msp

Dato : 04-06-04 16:43

> Jeg overvejede kraftigt at vende om og "snakke" med drengen...

Han er nok provisionslønnet....

Mogens