Tak til gæsterne her fra NG i weekenden
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-06-04 21:30

Ja, jeg ville lige sige tak til alle jer, herfra, som kom og besøgte os.

Det var hyggeligt at hilse på jer. Solen skinnede jo hele weekenden og det
blev til at par gode køreture i området.

Morten Dahl glemte dog det meste af sit bagdæk i vores sofa

Vi ses igen

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anders Christensen

Dato : 03-06-04 07:15

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Ja, jeg ville lige sige tak til alle jer, herfra, som kom og besøgte os.

<snip>

> Morten Dahl glemte dog det meste af sit bagdæk i vores sofa

Gad vide hvad det skal betyde... Hvis jeg da altså ønsker at vide det?

Fra : RF 900

Dato : 03-06-04 07:50

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> <snip>

> Gad vide hvad det skal betyde... Hvis jeg da altså ønsker at vide det?

< Øv så har jeg da gået glip f noget, da jeg måtte køre hjem om lørdagen

---

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 03-06-04 08:06

On Wed, 2 Jun 2004 22:30:15 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>blev til at par gode køreture i området.
>
>Morten Dahl glemte dog det meste af sit bagdæk i vores sofa

ØØØ det da os der der siger Tusind Tak for et KANON Træf.!
Musiken var bare i Top, og folken bag baren kunne bare det med service
til UG, og Maden for også et 13. tal.
Man må sige I har ski trukket en del erfaring til jer, ved selv og
være til træf.! Og så var det jo som det altid plejer et kanon selskab
af mennesker der var samlet.
At så undertengende ikke var helt så Ædru han kunne ramme dans
(området) er en anden snak (men med de priser skal man sku blive Fuld)
:P
Og ja tro nok Dahl glemte noget Gummi *GG* og syens da nok at jeg
følte jeg hvade røget 100 smøger på et tidspunkt *lol*
Men sjovt og få sat lidt ansigter på folk her fra NG'en

En som vist først er ved at ha fået spruten ud.

Og til dem som ikke var der, kan jeg kun sige to bad men Prøv det
næste år.!!

Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' På gaden igen

Fra : Morten dahl

Dato : 03-06-04 08:26

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg ville lige sige tak til alle jer, herfra, som kom og besøgte os.
>
> Det var hyggeligt at hilse på jer. Solen skinnede jo hele weekenden og det
> blev til at par gode køreture i området.

Selv tak, som altid et af årets fedeste træf´s. rare mennesker og kanon
musik.

> Morten Dahl glemte dog det meste af sit bagdæk i vores sofa

Øhh, shit, så var det derfor den så så sjov ud da jeg kom hjem...

PS. sig lige undskyld til de 2 der sad og kyssede i sofaen da koblingen
smuttede i 5 gear for mig...

> Vi ses igen

Det kan du bande på vi gør...

-
Morten Dahl
Gixxer600++ Aka "TigerDyret" og nu også "BadeDyret"

Fra : Anders Thorup

Dato : 03-06-04 09:19

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Ja, jeg ville lige sige tak til alle jer, herfra, som kom og besøgte
> os.

Det er da os der siger tak for et kanon træf, vi ses helt sikkert næste år

> Det var hyggeligt at hilse på jer. Solen skinnede jo hele weekenden
> og det blev til at par gode køreture i området.

Jeps, og tak til Kenneth fra Raptor for lidt inspirerende kørsel rundt
omkring på de lokale små-veje Det var fedt!!

> Morten Dahl glemte dog det meste af sit bagdæk i vores sofa

Jeg tog lidt af det med hjem på mine cowboy-bukser, da jeg satte mig i
sofaen hehe

> Vi ses igen

Helt sikkert.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : NeoFazer

Dato : 03-06-04 15:51

> Jeps, og tak til Kenneth fra Raptor for lidt inspirerende kørsel rundt
> omkring på de lokale små-veje Det var fedt!!

Ja...og sikke nogen fede & smukke MC'er der kørte foran dig - hvar? :))

Lars Martin - Yamaha FZ6S Fazer
http://www.dfmc.dk?id=524

Fra : Anders Thorup

Dato : 03-06-04 22:11

NeoFazer wrote:

> Ja...og sikke nogen fede & smukke MC'er der kørte foran dig - hvar?
> :))

Ja, den er sgu flot

En skam du ikke blev derude, det havde været skide hyggeligt, men det må vi
have til gode. Jeg gir en bajer næste gang vi ses

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-06-04 17:05

"det da os der der siger Tusind Tak"

Men det havde ikke været så hyggeligt, hvis det ikke var for vores hyggelige
gæster

Fra : René Hvid

Dato : 03-06-04 17:47

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" skrev
> Ja, jeg ville lige sige tak til alle jer, herfra, som kom og besøgte os.
>
> Det var hyggeligt at hilse på jer. Solen skinnede jo hele weekenden og det
> blev til at par gode køreture i området.

Især hjemturen fra Århus lørdag, var rigtigt sjov

> Morten Dahl glemte dog det meste af sit bagdæk i vores sofa
>
> Vi ses igen

Ja det gør vi helt sikkert, der er ingen tvivl om at jeg vender frygteligt
tilbage næste år..... Kanon træf, med rigtigt søde mennesker.........

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : Morten dahl

Dato : 03-06-04 21:15

hey benneweis..

Forsøgte at finde dig søndag morgen, men alle de telte jeg brasede ind i
husede alt andet en en stor nordjyde

Vi må hellere lige have snakket lidt videre om "projektet"

-
Morten Dahl

Fra : René Hvid

Dato : 05-06-04 11:37

"Morten dahl" skrev
> hey benneweis..
>
> Forsøgte at finde dig søndag morgen, men alle de telte jeg brasede ind i
> husede alt andet en en stor nordjyde

Du havde nok heller ikke haft held til at vække mig, jeg var godt nok blevet
"lidt" fuld, og var totalt død indtil middag.....

> Vi må hellere lige have snakket lidt videre om "projektet"

Ja , men mon ikke vi ses til humle i næste weekend, så kan vi jo tales ved
der.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-06-04 09:40

"Kanon træf, med rigtigt søde mennesker"

Tak tak

Og tak for søm, som du "tryllede frem" lørdag aften

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-06-04 13:49

"René Hvid" <benneweis@stofanet.dk> writes:

> Ja , men mon ikke vi ses til humle i næste weekend, så kan vi jo tales ved
> der.

Der regner jeg også med at komme, det er jo også et hyggeligt træf
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600/DT125R

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-06-04 14:17

Jeg springer over i år, da jeg skal til Le Man....

Fra : NeoFazer

Dato : 05-06-04 17:26

> Jeg springer over i år, da jeg skal til Le Man....

Osse stor tak for sidst her fra mig. Enormt hyggeligt at se Jer og klubben.
Hørte Kenneth skulle til Le Mans og altså osse du....så ses vi måske dernede
til 4-hjuler-træf :)

Hygge

Fra : Allan Bojesen

Dato : 05-06-04 20:01

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Jeg springer over i år, da jeg skal til Le Man....

Nej hvor hyggeligt. Det kan være vi ses. Sender lige mit mobilnr. til
dig privat, så kan du jo sende en besked hvis du vil have en øl dernede.

Allan Bojesen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-04 15:37

Kanon, også der møder man MC'ister her fra NG

Jamen lad os da få en lille øl dernede

Fra : RacerNiels

Dato : 07-06-04 13:05

Allan Bojesen <allan@NOSPAM.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message news:<40c2184c$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Nej hvor hyggeligt. Det kan være vi ses. Sender lige mit mobilnr. til
> dig privat, så kan du jo sende en besked hvis du vil have en øl dernede.

Sejt! Hit med nummeret - jeg er altid frisk på en gratis øl

TOM KÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

Niels *tilbage fra 5 ugers ferie*
S FAU himmelblau *IKKE tilbage fra 5 uger hos maleren* >

Fra : Allan Bojesen

Dato : 07-06-04 20:20

RacerNiels wrote:

> Sejt! Hit med nummeret - jeg er altid frisk på en gratis øl

Har sendt mail privat.

Allan Bojesen