syn af motorcykel
Fra : Kasperkk

Dato : 02-06-04 14:16

Hejsa
Er der nogle herinde der er noget indtryk at ventetiderne på et
registrerings og toldsyn på fyn eller midtjylland?

Kasperkk

Fra : MKS - 74

Dato : 02-06-04 14:21

On Wed, 2 Jun 2004 15:15:50 +0200, "Kasperkk"
<Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> wrote:

>Hejsa
>Er der nogle herinde der er noget indtryk at ventetiderne på et
>registrerings og toldsyn på fyn eller midtjylland?

Næste ledige tid er :

Imorgen i Vejle hvis du er meget hurtig...

Torsdag 03-06-2004 kl. 11:25, Vejle, Ulvehavevej 40, 7100 Vejle

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Kasperkk

Dato : 02-06-04 14:33

> Imorgen i Vejle hvis du er meget hurtig...
>
> Torsdag 03-06-2004 kl. 11:25, Vejle, Ulvehavevej 40, 7100 Vejle

Til både reg syn og toldsyn?
Hvis den består synet og bliver toldsynet hvad er så næste skridt?

Kasperkk

Fra : MKS - 74

Dato : 02-06-04 14:37

On Wed, 2 Jun 2004 15:33:16 +0200, "Kasperkk"
<Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> wrote:

>Til både reg syn og toldsyn?

Jep men husk du skal først ha' et bookingnr. på den cykel du nu har
fundet, kræver stelnr.

>Hvis den består synet og bliver toldsynet hvad er så næste skridt?

Betale afgift hvis du har en foreløbig vurdering og ellers at få den
foreløbige vurdering, ca ventetid 10-14 dage på Fyn, hvis ikke cyklen
er på deres værdilister og ellers kan du få den med det samme.

Fra : Kasperkk

Dato : 02-06-04 14:44

> Betale afgift hvis du har en foreløbig vurdering og ellers at få den
> foreløbige vurdering, ca ventetid 10-14 dage på Fyn, hvis ikke cyklen
> er på deres værdilister og ellers kan du få den med det samme.

Der er den sikkert den er en cbr600f2. Så i princippet hvis den bliver synes
i morgen i vejle kan der være plader på inden weekenden?

Kasperkk

Fra : MKS - 74

Dato : 02-06-04 14:47

On Wed, 2 Jun 2004 15:43:55 +0200, "Kasperkk"
<Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> wrote:

>Der er den sikkert den er en cbr600f2.

Det skal du ikke være sikker på, min er f.eks ikke selvom de har flere
direkte sammenlignelige i deres system...værdilisterne er ikke det
samme som at de før har afgiftet en tilsvarende og blot bruger det som
udgangspunkt - se evt cirkulæret.

>å i princippet hvis den bliver synes
>i morgen i vejle kan der være plader på inden weekenden?

I princippet ja...

Fra : TheHobbit

Dato : 02-06-04 17:01

"Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> wrote in message

> Der er den sikkert den er en cbr600f2. Så i princippet hvis den bliver
synes
> i morgen i vejle kan der være plader på inden weekenden?

Hvaaaad Kasper - blev GS'eren for lille?!?! ...og så skulle du også lige ha
en CBR?!?

PS: Pas på hvis du skal på bane med den - den tåler ikke at man kører som en
spasser.

> Kasperkk

/Stephan - DT125 og smadret-CBR600F3 (nu med indkøbte reservedele..... som
ikke passer en SKID)
http://www.dfmc.dk/?id=297

* If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey Jasta *

Fra : Kasperkk

Dato : 02-06-04 20:52

> [...]
> en CBR?!?
>
> PS: Pas på hvis du skal på bane med den - den tåler ikke at man kører som

Den blev for lille hehe og blev solgt her i aftes. Men jeg nåede da at
trille 3200 km på
den. Den kørte godt. Slog ikke en prut forkert mens jeg havde den og eneste
udgift har været et olieskift som jeg selv klarede, en ny pakning til
oliefilterdækslet og et bagdæk.

Jeg tror dog jeg har skrottet mine cbr tanker da jeg ikke synes der er nogle
til salg der lige tiltaler mig. Så jeg har kigget lidt på yamaha fzr600r
også. Det virker som en fed maskine der kører godt. Prøvede små 20 km på en
her i aftes

Kasperkk

Fra : TheHobbit

Dato : 02-06-04 22:36

> [...]
eneste
> udgift har været et olieskift som jeg selv klarede, en ny pakning til
Det sammer for mig da jeg ejede den - det var så godtnok fordækket jeg
skiftede! Hvor meget fik du for den?
(2½ månede - det var ikke længe du nåede at ha den inden du sku' ha' mere
saft. haha)

> Jeg tror dog jeg har skrottet mine cbr tanker da jeg ikke synes der er
nogle
> til salg der lige tiltaler mig.
Nej det er jo ikke ligesom med biler hvor der er 100-vis til salg af en
bestem model. Der er kun nogle få stykker rundt omkring - og folk ved hvad
de vil ha for dem!

> Så jeg har kigget lidt på yamaha fzr600r
> også. Det virker som en fed maskine der kører godt. Prøvede små 20 km på
en
> her i aftes
Held og lykke med det.

> Kasperkk

/Stephan - DT125 og smadret-CBR600F3 (nu med indkøbte reservedele..... som
ikke passer en SKID... men som jeg får pengene tilbage for - wee!)