Hastighedsbegrænsning i frankrig
Fra : Nicolai Nielsen

Dato : 01-06-04 23:37

Da vi er et par stykker der skal til lemans og det er kommet mig for øre at
man ved indkørsel på betalingsveje bliver "logget" tidsmæssigt og derefter
ved udkørsel så kan få en hastighedsbøde vil jeg lige høre om der er nogen
her der ved noget om dette...

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 02-06-04 11:21

Det lyder sku ikke god men vi kan jo håbe på at det ikke er tilfældet !

Fra : mikkel paulsen

Dato : 02-06-04 11:57

"Nicolai Nielsen" <nicolai@lucweb.dk> wrote in message news:<40bd044a$0$198$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> ved udkørsel så kan få en hastighedsbøde vil jeg lige høre om der er nogen

tjo men hvis du får en bøde så kan du vel bare glemme at betale den?

vi fik engang en bøde for et eller andet i spanien for 10 år siden,
den lod far bare værre med at betale.

Fra : Steffen Hansen

Dato : 02-06-04 12:04

> [...]
> ved udkørsel så kan få en hastighedsbøde vil jeg lige høre om der er nogen

Et par velvalgte stop på et par rastepladser klarer vel den sag ?...

/S

Fra : Carl Dragert

Dato : 02-06-04 12:27

Nicolai Nielsen wrote:
> [...]
> og derefter ved udkørsel så kan få en hastighedsbøde vil jeg lige
> høre om der er nogen her der ved noget om dette...

Jeg har kørt meget på de franske betalingsveje, og har aldrig observeret at
de er interesseret i tiderne. Det er ofte private firmaer der driver vejene,
og de har ikke beføjelser til at påtale hastighedsoverskridelser.

--
mvh Carl Dragert
FZR 600