MC´en der lå i svinget(En af jer?)
Fra : Elbarto

Dato : 01-06-04 22:38

Skulle ud til min fatter og hente en trailer idag så et par hundred meter
fra hvor han bor i et langt venstresving (for mig) ligger der ski en MC i
grøften , Vi bliver lidt nysgerigge og kikker nærmere på stedet

MCen var kommet fra modsat retning og havde sikkert bedømt svinget forkert,
Det er fra hvor han kom et langt højre sving hvor der er hække og huse så
man ikke kan se igennem , Man kan se han har blokeret et hjul ca 5-10 meter
før han rammer skråt ned i grøften

Svinget er skummelt og der er max hastighed på 60 kmt og der kommer en
grusvej ud fra indersiden af svinget så der ligger ofte grus ca midt i
svinget og det kan ikke ses før man kommer rundt

Det er ved Højrup/Stepping i chr. feld komune

Er det nogen af jer her fra der har stået for det stunt?

Elbarto Simpsoniac

Fra : Steffen Hansen

Dato : 02-06-04 08:05

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er ved Højrup/Stepping i chr. feld komune
>
> Er det nogen af jer her fra der har stået for det stunt?

Ikke svjv., men det havde vel været meget praktisk lige at se hva' det
var for en syggel - Der er jo et par stykker herinde der mangler en. Det
er jo ikke umuligt at det kunne være en af dem....

/S

Fra : Elbarto

Dato : 02-06-04 17:31

"Steffen Hansen" <steffen.hansen@obviousdba.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> var for en syggel - Der er jo et par stykker herinde der mangler en. Det
> er jo ikke umuligt at det kunne være en af dem....

En sort yamaha med noget kineser tegn på bagenden
Fik tage et pic med min telefon smider det i binær motor

Elbarto Simpsoniac

Fra : Armand

Dato : 02-06-04 20:43

Elbarto <elbarto@lite.dk> skrev i en news:c9kvi9$2de7$1@news.cybercity.dk...

> "Steffen Hansen" <steffen.hansen@obviousdba.dk> skrev i en meddelelse

> En sort yamaha med noget kineser tegn på bagenden
> Fik tage et pic med min telefon smider det i binær motor

Ring da sheriffen op og spørg til om den skulle være efterlyst!

--
Armand.

Fra : Elbarto

Dato : 02-06-04 23:10

> Elbarto <elbarto@lite.dk> skrev i en

Det

> Ring da sheriffen op og spørg til om den skulle være efterlyst!
>
> --
> Armand.

Pladerne var væk så tror policen har været der desuden er jeg ikke helt
sikker på at personen er sluppet 100% udskadt fra det

Elbarto Simosoniac

Fra : Thomas Makro

Dato : 05-06-04 16:42

On Thu, 3 Jun 2004 00:10:27 +0200, "Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote:

>Pladerne var væk så tror policen har været der desuden er jeg ikke helt
>sikker på at personen er sluppet 100% udskadt fra det

Når sheriffen har været ved et havareret køretøj, afmærkes det med
noget "stribet minestrimmel". Dette for at hindre at forbipasserende
tror at ulykken lige er sket, og derfor stopper unødigt.

Hvis MCen således ikke er markeret, så ring til sheriffen og meld det.
Det er underordnet om der er plade på eller ej - den kan jo være
stjålet af en forbipasserende.

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F