Video af en mand og hans Ducati (stuntride~
Fra : Ukendt

Dato : 31-05-04 11:42

Hej

Jeg fik en link til en video forleden dag, ved ikke om den har været vist
før. (og ved ikke hvor den kommer fra)

Jeg syntes dog at han styrer den Ducati meget godt, ligesom hans kørsel på
en ethjulet trialcykel er lidt sej.

http://eris.gnarf.org/~sege/christianpfeiffer-bechyne2003-short.wmv

Med venlig hilsen
Bjarne Petersen

Fra : S.G

Dato : 31-05-04 16:07

mmm han er ret god :)
Der er linket til den herinde før :)
Og den er vist osse diskuteret. tror det er en lille uge siden

Fra : Claus Rittig

Dato : 31-05-04 20:18

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> mmm han er ret god :)

Han er bedre end det.
Han er flere gange Østigsk mester i Trial, og så vandt han dette års Erzberg
Enduro foran flere enduro verdensstjerner. Han kørte turen på halvanden
time. 38 af de 500 startende kørere fuldførte løbet (der er over 1000 der
stiller op, men prologerne om lørdagen sorterer de langsomste fra, så der
kun er 500 til start).

Rittig

Fra : Jakob Will Thomsen

Dato : 31-05-04 17:46