/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
3 dræbte i pinsen
Fra : m0rt3n


Dato : 31-05-04 09:31

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=883278
Ja, det var da ikke gode nyheder. Hvor mange dræbte er det indtil videre?

Jeg hader når de skriver "mindst én af de tre kørte uden styrthjelm". De
kunne ligeså godt skrive "de var selv ude om det, for motorcyklister er
hjernedøde og laver wheelier med 240 km/h hele tiden".

-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522



 
 
Thomas (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 31-05-04 10:20


"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in message
news:40baed5a$0$246$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=883278
> Ja, det var da ikke gode nyheder. Hvor mange dræbte er det indtil videre?
>
> Jeg hader når de skriver "mindst én af de tre kørte uden styrthjelm". De
> kunne ligeså godt skrive "de var selv ude om det, for motorcyklister er
> hjernedøde og laver wheelier med 240 km/h hele tiden".
>
> -m0rt3n zrx1100
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522


Ja det er træls. Men når nu ikke alle kan finde ud af at bruge
sikkerhedseler i bilerne og styrthjelm på motorcyklerne, synes jeg det er
helt fint at det bliver nævnt. (uanset om det har haft betydning i
pågældende tilfælde eller ej) Det kan måske have en præventiv virkning på
andre.

Mine tanker går til de efterladte

Mvh

Thomas
XS400Seca



K (31-05-2004)
Kommentar
Fra : K


Dato : 31-05-04 10:30


"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg hader når de skriver "mindst én af de tre kørte uden styrthjelm".

Forsvarer du mc'ister som kører uden styrthjelm ?, det er efter min mening
ikke særligt klogt af dem !


> De kunne ligeså godt skrive "de var selv ude om det, for motorcyklister er
> hjernedøde og laver wheelier med 240 km/h hele tiden".

er det ikke at se lidt sort/hvidt på det ?
( at der er nogen mc'ister der kører med hovedet under armen, betyder jo
ikke at alle gør det )

K



Jens Arnfast (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Jens Arnfast


Dato : 31-05-04 10:50

K wrote:
>>Jeg hader når de skriver "mindst én af de tre kørte uden styrthjelm".
> Forsvarer du mc'ister som kører uden styrthjelm ?, det er efter min mening
> ikke særligt klogt af dem !
>
>>De kunne ligeså godt skrive "de var selv ude om det, for motorcyklister er
>>hjernedøde og laver wheelier med 240 km/h hele tiden".
>
> er det ikke at se lidt sort/hvidt på det ?
> ( at der er nogen mc'ister der kører med hovedet under armen, betyder jo
> ikke at alle gør det )

Der er stor forskel på at skrive "mindst én" og "en", førstnævnte lader
læseren tro at flere at de forulykkede kørte uden hjelm - og er i mine
øjne dårlig journalistik der kan (hvis man ønsker) tolkes som endnu et
angreb på motorcyklister.

--
-jens
RSV1000


Hekto (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 31-05-04 11:58

Jens Arnfast wrote:

> Der er stor forskel på at skrive "mindst én" og "en", førstnævnte lader
> læseren tro at flere at de forulykkede kørte uden hjelm - og er i mine
> øjne dårlig journalistik der kan (hvis man ønsker) tolkes som endnu et
> angreb på motorcyklister.
>

Journalistik, er og bliver læren om den omhyggeligt udvalgt, nøje
redigerede sandhed!!!!


--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Thomas (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 31-05-04 17:35


"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> wrote in message
news:40BAFFB6.5040001@fabel.dk...
>
>
> Der er stor forskel på at skrive "mindst én" og "en", førstnævnte lader
> læseren tro at flere at de forulykkede kørte uden hjelm - og er i mine
> øjne dårlig journalistik der kan (hvis man ønsker) tolkes som endnu et
> angreb på motorcyklister.
>


Nu kan det jo være (rent tankespind) at der ved den ene mc slet ikke blev
fundet en hjelm overhovedet og ved en af de andre, en hjelm der har ligget
ved siden af føreren, som måske har haft alvorlige hovedlektioner. (dvs.
havde han hjelmen på hovedet, eller luftede han den blot på sidespejlet?)
Derfor kan man godt sige at mindst 1 kørte uden hjelm, for måske/måske ikke
havde den ene ikke hjelm på.


Så jeg vil ikke mene at politiet eller journalisten bevidst vil
fremprovokere noget.

Mvh

Thomas



m0rt3n (31-05-2004)
Kommentar
Fra : m0rt3n


Dato : 31-05-04 10:56

> Forsvarer du mc'ister som kører uden styrthjelm ?

Jeg forsvarer ikke MCister der kører uden styrthjelm. Jeg påpeger blot at
TV2/ medierne i deres evige hungren efter sensationer ofte formulerer sig
meget manipulerende.



Jeg taler om ordet "MINDST". Prøv at se forskellen på disse to sætninger:



"mindst én af de tre kørte uden styrthjelm"

"én af de tre kørte uden styrthjelm"



Den nederste sætning er hvad der burde have stået. Fakta. Man ved at én
kørte uden styrthjelm. I stedet skriver TV2 "MINDST én af de tre". Når man
læser det, får man indtryk af, at der sikkert var flere af de tre, som kørte
uden hjelm på. Det er manipulerende og giver et billede af at
motorcyklister, der kommer galt af sted, gør det fordi de har brudt loven,
og at det dermed var selvforskyldt.



Det er det ordvalg jeg har noget imod, for det er lige præcis det billede,
som gør at vi har så høje forsikringer og afgifter, for slet ikke at tale
om, at vi ikke bliver taget alvorligt hvad angår trafiksikkerhed. Hver gang
en bilist ikke overholder ubetinget vigepligt, står der som det første i
medierne, at motorcyklens hastighed sikkert var for høj. Det er jo en "
bedre" nyhed end at en idiot i en bil ikke så sig for. Det er DET jeg har
noget imod.



-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522




K (31-05-2004)
Kommentar
Fra : K


Dato : 31-05-04 11:12


"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse

> "mindst én af de tre kørte uden styrthjelm"
>
> "én af de tre kørte uden styrthjelm"

Ved du at der kun var en der kørte uden hjelm ? eller er det et gæt fra dig
?

Hvis det var 2 af dem der kørte uden hjelm burde de skrive 2 og ikke "mindst
en" ....deri har du fuldstændig ret, men det er typisk medier, de vil altid
prøve på at få en overdrevet overskrift .....desværre !

K



dsadas (31-05-2004)
Kommentar
Fra : dsadas


Dato : 31-05-04 11:28


"K" <_K@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:40bb0501$0$23044$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
>
> "m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> > "mindst én af de tre kørte uden styrthjelm"
> >
> > "én af de tre kørte uden styrthjelm"
>
> Ved du at der kun var en der kørte uden hjelm ? eller er det et gæt fra
dig
> ?
>
> Hvis det var 2 af dem der kørte uden hjelm burde de skrive 2 og ikke
"mindst
> en" ....deri har du fuldstændig ret, men det er typisk medier, de vil
altid
> prøve på at få en overdrevet overskrift .....desværre !
>
> K
>
>

http://www.stiften.dk/oestjylland/artikel:aid=164222

Lidt mere "normalt" skrevet.

/tralala



m0rt3n (31-05-2004)
Kommentar
Fra : m0rt3n


Dato : 31-05-04 12:51

"dsadas" <sadasd@dasd.nu> skrev i en meddelelse
news:40bb08af$0$3710$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> http://www.stiften.dk/oestjylland/artikel:aid=164222
> Lidt mere "normalt" skrevet.

Eh, nu vil jeg ikke lyde som om jeg er total paranoid overfor medierne eller
noget, men det er altså heller ikke helt normalt skrevet. Der står "Politiet
ved ikke, hvor hurtigt motorcyklen kørte, da den forulykkede." Det mere end
antyder høj fart som grunden til ulykken. Nu sætter jeg det på spidsen og
hævder, at de ligeså godt kunne have skrevet: "Politiet ved ikke, om
motorcyklisten havde taget LSD, da de forulykkede" eller "Politiet ved ikke,
om det var Osama Bin Laden der kørte den forulykkede motorcykel". Alle
sætningerne er rigtige, men de sætter nogle billeder i hovedet på læseren,
som man ikke lige tænker over.

-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522



Henrik Steen Larsen (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Steen Larsen


Dato : 31-05-04 14:04

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in message
news:40bb1c2a$0$276$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Eh, nu vil jeg ikke lyde som om jeg er total paranoid overfor medierne
eller
> noget, men det er altså heller ikke helt normalt skrevet. Der står
"Politiet
> ved ikke, hvor hurtigt motorcyklen kørte, da den forulykkede." Det mere
end
> antyder høj fart som grunden til ulykken.

Jeg vil nu alligevel påstå, at du lyder paranoid...



anders majland (31-05-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 31-05-04 16:24

>> Eh, nu vil jeg ikke lyde som om jeg er total paranoid overfor
>> medierne eller noget, men det er altså heller ikke helt normalt
>> skrevet. Der står "Politiet ved ikke, hvor hurtigt motorcyklen
>> kørte, da den forulykkede." Det mere end antyder høj fart som
>> grunden til ulykken.
>
> Jeg vil nu alligevel påstå, at du lyder paranoid...

Jeg er nu mere enig med m0rt3n - men jeg er måske også paranoid. Det
bliver man let af at være motorcyklist ...

De færreste kører jo nok ræs med en 10årig. Men der er jo heller ingen
tvivl om skyden for den ulykke er den dræbtes. Om årsagen så er sand på
vejen, en hund der løber på tværs eller noget andet kan vel være
ligegyldigt - det er førerens ansvar når der sker en eneulykke, rip

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Steen Gruby (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 31-05-04 17:35

On Mon, 31 May 2004 17:23:32 +0200, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

Hej.
>
>Jeg er nu mere enig med m0rt3n - men jeg er måske også paranoid. Det
>bliver man let af at være motorcyklist ...
>
Jeg har et noget kolerisk forhold til alle former for
"nyhedsjournalistik", og årsagen er indlysende.
Når jeg ser hvorledes de behandler emner jeg har indblik i, frygter
jeg manipulationen når d'herrer/damer skriver om noget jeg ikke har
indsigt i.
I gamle dage sagde man altid:
Der findes tre stadier af løgn: Hvid løgn, sort løgn og statistik.
Jeg mener der er fire, hvor den sidste er journalistik

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

K (31-05-2004)
Kommentar
Fra : K


Dato : 31-05-04 18:53


"Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil nu alligevel påstå, at du lyder paranoid...

Enig !

Ydermere er Bin Laden, LSD og for høj fart en farlig cocktail tror jeg ;-p

K



K (31-05-2004)
Kommentar
Fra : K


Dato : 31-05-04 18:47


"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse

> Der står "Politiet
> ved ikke, hvor hurtigt motorcyklen kørte, da den forulykkede." Det mere
end
> antyder høj fart som grunden til ulykken.

Forkert, det er din forståelse det er galt med, der står jo følgende :

Citat fra Århus Stiftidende : "Politiet ved ikke, hvor hurtigt motorcyklen
kørte, da den forulykkede."

Der er hverken antydning af høj eller lav hastighed i ovenstående tekst !

Nu sætter jeg det på spidsen og
> hævder, at de ligeså godt kunne have skrevet: "Politiet ved ikke, om
> motorcyklisten havde taget LSD, da de forulykkede" eller "Politiet ved
ikke,
> om det var Osama Bin Laden der kørte den forulykkede motorcykel". Alle
> sætningerne er rigtige, men de sætter nogle billeder i hovedet på læseren,
> som man ikke lige tænker over.

Jep, overdrivelse fremmer forståelsen ....jeg gætter på at du kunne blive
alletiders skribent hos aviserne

K



Gert Schlæger (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Gert Schlæger


Dato : 31-05-04 19:07

<snip>
en masse crap
</snip>

Prøv lige at vise lidt respekt.

Tråden handler om, at 3 af vores ligesindede har mistet livet i pinsen.

Vi ved INTET om omstændighederne, og det er desværre også uden betydning
NU.

I stedet går I ind i ævl om Jeres holdningertil journalistik og hinandens
meninger.

Lad os da være enige om, at der er gået 3 liv tabt, og at dette i sig selv
er meget trist - både for os som MC'ister og i særdeleshed for de dræbte
og de efterladte.

Jeres diskussioner i øvrigt kan I udføre alle mulige andre steder, og
helst på et andet tidspunkt end lige nu. Vis vore 3 kammerater, at vi
forstår at opføre os korrekt i sådan en situation. Pli og empati !!!

......please.......

Mine tanker går til de, som er direkte berørt af ulykkerne.

Mch Gert Schlæger




Steen Gruby (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 31-05-04 19:11

On Mon, 31 May 2004 18:06:44 +0000 (UTC),
gertschlagerFJERN@hotmail.com (Gert Schlæger) wrote:


>
>Prøv lige at vise lidt respekt.
>
Undskyld!

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

m0rt3n (31-05-2004)
Kommentar
Fra : m0rt3n


Dato : 31-05-04 19:30

"Gert Schlæger" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> skrev
> Prøv lige at vise lidt respekt.
> I stedet går I ind i ævl om Jeres holdningertil journalistik og hinandens
> meninger.

Det er rigtigt at vi skal huske at de dræbtes og venner familie kan læse med
her. Men jeg synes nu at det hænger godt sammen at debattere
journalistikken, for mellem linierne kan man altså læse, at de tre er døde
pga. høj fart og manglende hjelme. Det er medierne der er respektløse i
deres hurtige konklusioner! Jeg er enig i at vi ikke ved noget om
omstændighederne og jeg er næsten helt sikker på at aviserne ved lige så
lidt, hvis ikke mindre, da vi trods alt har noget branchekendskab.
-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522



K (31-05-2004)
Kommentar
Fra : K


Dato : 31-05-04 19:34


"Gert Schlæger" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> <snip>
> en masse crap
> </snip>

Svært at vide hvad / hvem du hentyder til med din tekst "en masse crap" ?
( men har dog en formodning om hvad / hvem du mener )

> Prøv lige at vise lidt respekt.

Helt klart, det er jeg enig i !

> I stedet går I ind i ævl om Jeres holdningertil journalistik og hinandens
> meninger.

Dårlige og forkerte holdninger er efter min mening vigtige at mane i jorden,
hvis det er muligt, det være sig gældende selv i denne gruppe !

> Lad os da være enige om, at der er gået 3 liv tabt, og at dette i sig selv
> er meget trist - både for os som MC'ister og i særdeleshed for de dræbte
> og de efterladte.

Helt klart, det kan ingen vel forhåbentlig være uenige i

> Mine tanker går til de, som er direkte berørt af ulykkerne.

Også mine

K



Claus Rittig (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 31-05-04 20:23

"K" <_K@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:40bb7ab5$0$5939$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> > Prøv lige at vise lidt respekt.
>
> Helt klart, det er jeg enig i !

Enig.
(Jeg var lige ved at skrive et svar, men enig, man må lige holde fokus på
det væsentlige her. 3 vil blive savnet af deres kære i lang tid.)

Rittig



phk (31-05-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 31-05-04 12:14


"K" <_K@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:40bb0501$0$23044$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Hvis det var 2 af dem der kørte uden hjelm burde de skrive 2 og ikke
"mindst
> en" ....deri har du fuldstændig ret, men det er typisk medier, de vil
altid
> prøve på at få en overdrevet overskrift .....desværre !

Måske journalisten har haft dødsfald inde på livet hvor han har indset
vigtigheden af en styrthjelm og derfor understreger dette ved at skrive som
han gør?


--
Per, Esbjerg



Torben Scheel (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 31-05-04 15:11

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
news:40bb137c$0$289$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "K" <_K@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:40bb0501$0$23044$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
>
> > Hvis det var 2 af dem der kørte uden hjelm burde de skrive 2 og ikke
> "mindst
> > en" ....deri har du fuldstændig ret, men det er typisk medier, de vil
> altid
> > prøve på at få en overdrevet overskrift .....desværre !
>
> Måske journalisten har haft dødsfald inde på livet hvor han har indset
> vigtigheden af en styrthjelm og derfor understreger dette ved at skrive
som
> han gør?

Måske - men i sit job som journalist bør han gemme det væk. Journalistik bør
ikke være farvet.

Rådet for større færdselssikkerhed, DMC og andre organisationer kan have en
holdning og forsøge at være meningsdannende - ikke dagblade.

vh
Torben - der lige er kommet hjem efter et par ture med ungerne (4 og 7 år)
(efter tur!). Det var ikke lige den nyhed jeg manglede



Jan Dahl (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan Dahl


Dato : 31-05-04 15:57

Uden hjelm? Nu kører jeg knallert og uden hjelm er det ikke så fedt med
60kmt. at få et kæmpe 'juicy bug' i skallen. Så på en motorcykel kan jeg kun
forestille mig hvor ufedt det må være at få 1000 myg og andet godt fra
luften i hovedet med 80-120kmt. Men husk det er dem selv det går udover, så
det rør ikke mig.

Mvh Jan
"K" <_K@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:40bafb3d$0$11579$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> > Jeg hader når de skriver "mindst én af de tre kørte uden styrthjelm".
>
> Forsvarer du mc'ister som kører uden styrthjelm ?, det er efter min mening
> ikke særligt klogt af dem !
>
>
> > De kunne ligeså godt skrive "de var selv ude om det, for motorcyklister
er
> > hjernedøde og laver wheelier med 240 km/h hele tiden".
>
> er det ikke at se lidt sort/hvidt på det ?
> ( at der er nogen mc'ister der kører med hovedet under armen, betyder jo
> ikke at alle gør det )
>
> K
>
>



Dennis Hellan Peders~ (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 31-05-04 17:25

Jan Dahl wrote:
> Uden hjelm?
> Men husk det er dem
> selv det går udover, så det rør ikke mig.
>
> Mvh Jan

Narhh...!, det er nu ikke helt rigtigt, der er jo også nogen der skal rydde
op !, samt familie og venner.

Så det går jo ud over en masse mennesker.


--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00
DMCN#819 http://link.dfmc.dk/25




Jan Dahl (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan Dahl


Dato : 31-05-04 20:32

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
news:c9fm42$42f$1@news.net.uni-c.dk...
> Jan Dahl wrote:
> > Uden hjelm?
> > Men husk det er dem
> > selv det går udover, så det rør ikke mig.
> >
> > Mvh Jan
>
> Narhh...!, det er nu ikke helt rigtigt, der er jo også nogen der skal
rydde
> op !, samt familie og venner.
>
> Så det går jo ud over en masse mennesker.
>
>
> --
> Hilsen
> Dennis Hellan Pedersen
> Suzuki GSF 1200 N '00
> DMCN#819 http://link.dfmc.dk/25
>
>
>

Ja det er selvfølgelig rigtigt, og det holder ikke i lændgen, men myggene er
en af de små ulemper der bla. udligner fordelene, hvis der er nogle, ved at
køre uden hjelm. Ok man er da ude i det fri, men lige lovlig meget vind i
håret efter min smag.

Mvh Jan



K (31-05-2004)
Kommentar
Fra : K


Dato : 31-05-04 19:01


"Jan Dahl" <jandal@hotmail-remove-.com> skrev i en meddelelse

> Uden hjelm? Nu kører jeg knallert og uden hjelm er det ikke så fedt med
> 60kmt. at få et kæmpe 'juicy bug' i skallen. Så på en motorcykel kan jeg
kun
> forestille mig hvor ufedt det må være at få 1000 myg og andet godt fra
> luften i hovedet med 80-120kmt. Men husk det er dem selv det går udover,

> det rør ikke mig.

Nu findes der også en anden type myg / bug som typisk har imellem 4 og 18
hjul, de slår rigtigt hårdt :-/¨

Så derfor er mit råd : HUSK HJELMEN, og ikke nok med det, den skal helst
sidde på hovedet under kørsel !!!

K



Kai Harrekilde-Peter~ (31-05-2004)
Kommentar
Fra : Kai Harrekilde-Peter~


Dato : 31-05-04 17:49

Steen Gruby <oz9zi@(AT)gruby.dk> writes:

> On Mon, 31 May 2004 17:23:32 +0200, "anders majland"
> <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:
>
> Hej.
>>
>>Jeg er nu mere enig med m0rt3n - men jeg er måske også paranoid. Det
>>bliver man let af at være motorcyklist ...
>>
> Jeg har et noget kolerisk forhold til alle former for
> "nyhedsjournalistik", og årsagen er indlysende.
> Når jeg ser hvorledes de behandler emner jeg har indblik i, frygter
> jeg manipulationen når d'herrer/damer skriver om noget jeg ikke har
> indsigt i.
> I gamle dage sagde man altid:
> Der findes tre stadier af løgn: Hvid løgn, sort løgn og statistik.
> Jeg mener der er fire, hvor den sidste er journalistik

There are Lies, Damn Lies, Statistics, and Benchmarks. In that order.


--Kai, IT-nørd som så mange andre her på gruppen.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408601
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste