TT løb Assen 25. juni ?
Fra : Hans Olsen

Dato : 31-05-04 06:29

Hej
Er der nogen i gruppen der har haft kontakt til denne MC klub.
http://www.mcmartinistad.nl

Jeg har efterhånden sendt 5 mails, men får ikke svar.
Vi er nogle stykker som kører der ned, men er der andre
camps der kan anbefales, med en net adresse ?
Vi kører fra midt Jylland fredag morgen, hvis der er andre
der kunne tænke sig at følges med os.
Vi alle over de 30 år, og kører ikke på motorvejen, men
vil samtidig nyde naturen derned.

Med venlig hilsen
Hans Olsen
www.honet.dk
www.stik-a.dk

Fra : Knud Dam

Dato : 31-05-04 10:10

"Hans Olsen" <hoNOSPAM@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kunne tænke sig at følges med os.
> Vi alle over de 30 år, og kører ikke på motorvejen, men

Hej Hans.

Vi ligger altid på http://www.witterzomer.nl

; - )

KD (Der glæder sig til årets Heinekenfestival)

Fra : Michael Brock

Dato : 31-05-04 23:17

MotoGP i Assen afholdes 24.-26. juni 2004.

Michael Brock og Grisen kører fra København onsdag morgen.
Vi stopper nok undervejs ved en Louis bix.
Vi kører fra Assen igen søndag morgen/formiddag.

Vi ligger i telt hos fodbold klubben ACV ASSEN, som ligger ca. 3 km fra byen
og 4 km fra
banen.
Det er langt nok væk til at der er ro i lejren, og det er tæt nok, til at
man kan gå til
banen/byen.
Vi kan ikke huske hvad det kostede at campere der sidste år, men regn med
omkring 400,-
Det er ikke billigt, men man får god service for pengene.
Der er gode bade/toilet-faciliteter.
Der er en cafe, hvor man kan købe mad/drikke og glo lidt tv.
Der er vagter, som forhindrer at folk slæber knallerten ind på
campingpladsen og/eller
sætter ild til hele lejren..
MC parkeringen (inkluderet i prisen) er indhegnet, og der er vagter hele
døgnet.

Vi var dernede sidste år og det var ret fedt, men vi synes det ku' være
endnu bedre, hvis
vi ku' samle lidt flere DFM'ere, som vil med derned i år.
Det skal dog ikke opfattes som en guidet tur.

Hvis det har interesse, så skriv det i kalenderen (og giv os evt. et praj)
og kig lidt på
www.tt-assen.com/Welcome/welcome.html
Hvis man skal have en billet på en af tribunerne på løbsdagen, så skal man
nok snart vær
elidt hurtig.

*

Jan
grisen @ grisen.org

Michael
fzr1000 @ sporty.dk

Fra : S.G

Dato : 01-06-04 06:31

Der ligger nn stor familie campingpalds lige i udkanten af byen. Der ligger
total mange danskere. Der er superforhold og ikke meget larm om natten
selvom den er propept med mc´er. De har vagter rundt i fald der skulle være
folk der laver larm. man kan sagtens drikke sig stiv og tåge rundt, men mc
støh er forbudt Kan sq ikke huske hvad den hedder, men den er enorm :), men
kan da finde ud af det hvis det har interesse. Der er både pool og stor
kunstig sø.
Jeg brugte den 2 gange sidste år. Ene gang i forbindelse med TT anden gang i
forbindelse med en mc tur.

Fra : Knud Dam

Dato : 01-06-04 17:57

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunstig sø.
> Jeg brugte den 2 gange sidste år. Ene gang i forbindelse med TT anden gang

http://www.witterzomer.nl/

; - )

KD