Endnu en iPaq montering på MC (R-A-M mo
Fra : Jens Arnfast

Dato : 29-05-04 17:46

Hep!

forleden fik jeg min R-A-M holder til iPaq'en med posten, og idag fik
jeg så bikset et testbeslag sammen

Selve holderen til iPaq'en sidder perfekt, jeg vil blive overrasket hvis
iPaq'en falder ud under kørsel

Resultatet kan ses her: http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=671

Som i kan se er selve iPaq'en drejet 90 grader, så kan jeg nemlig se
alle instrumenter (samt olietryks advarsels lys).

Glæder mig til at trille en tur med den i morgen

--
-jens
RSV1000 m. iPaq

Fra : Jens Arnfast

Dato : 30-05-04 22:24

Jens Arnfast wrote:
> [...]
> jeg så bikset et testbeslag sammen
>
> Selve holderen til iPaq'en sidder perfekt, jeg vil blive overrasket hvis

Så fik min nyerhvervede R-A-M mount lige drengerøvstesten. 100km sjov og
spas på de små snoede (og bakkede) veje. PDA er urokkelig! Gummikuglerne
i holderen absorberer de sidste rystelser så den er dejlig nem at læse
(selv med sol og sager). Selv en lille flyvetur (over en bakketop) samt
en lidt hårdt landet wheelie kunne ikke slå den ud af kurs

For de interesserede har jeg smidt et par billeder op af selve
strømforsyningen jeg har bygget - dog ikke af min egen, men en som jeg
har lavet på bestilling til en kammerat

http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=688

--
-jens