Anderledes race-video - go small....
Fra : MKS - 74

Dato : 29-05-04 07:45

http://www.skiptonclub.net/womb1.wmv

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/

Fra : Palle

Dato : 29-05-04 10:30

> http://www.skiptonclub.net/womb1.wmv

I WANT ONE !!! Hvor kan de købes ???

Palle - Daytona og legebarn !

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-05-04 10:38

Palle wrote:

> I WANT ONE !!! Hvor kan de købes ???

Også lige præcis min tanke.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Cykellapper

Dato : 29-05-04 11:41

Palle wrote:

> I WANT ONE !!! Hvor kan de købes ???

Her:
http://home.swipnet.se/~w-65492/mc.htm

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 29-05-04 10:33

MKS - 74 wrote:
> http://www.skiptonclub.net/womb1.wmv

Heh, imponerende balance de små maskiner udviser... gad vide om de er
indstillet til at lave et lille kontrastyr før et sving?

Fra : Jens Arnfast

Dato : 29-05-04 18:32

Mikkel Hansen wrote:
> Heh, imponerende balance de små maskiner udviser... gad vide om de er
> indstillet til at lave et lille kontrastyr før et sving?

Jeg gætter på at de gør hvad du beder dem om

Men det ser nu ret sjovt ud

--
-jens
RSV1000 1:1 og RSV1000R 1:24

Fra : Martin Sørensen

Dato : 29-05-04 19:32

> Heh, imponerende balance de små maskiner udviser... gad vide om de er
> indstillet til at lave et lille kontrastyr før et sving?

En motorcykel der kører, er i ret god balance i forvejen. Pga.
efterløbet vil den altid selv forsøge at rette op.

Kontrastyre er nok noget 'føreren' skal gøre, for der er jo ikke rigtigt
andre måder at styre den på, medmindre de har bygget noget smart
gyro-værk ind i cyklen. Den 'rå' styring er dog nok at foretrække da man
har bedre kontrol over cyklen.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Brian

Dato : 31-05-04 23:06

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre måder at styre den på, medmindre de har bygget noget smart
> gyro-værk ind i cyklen. Den 'rå' styring er dog nok at foretrække da man

I den jeg har sidder batteriet nederst i et "stativ" som så bliver svinget
fra side til side afh af hvilken side man skal dreje til

--
Brian"Nitrox"Larsen
The Deeper I Go The Happier I Get

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-06-04 20:18

> I den jeg har sidder batteriet nederst i et "stativ" som så bliver
> svinget fra side til side afh af hvilken side man skal dreje til

Ja, sådan kan man jo også gøre det, men så er styringen ikke helt så
hurtig. Jeg kunne dog godt forestille mig at den er rimeligt svær at
styre, hvis der blot sad en servo på styret.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : tima jensen

Dato : 29-05-04 18:25

hej jeg har er lille mc og der er købt i ribe

Fra : Zemich

Dato : 31-05-04 21:56

Nogle der ved hvor i verden man kan få sådan en? :D

Mvh Tommy

Fra : Martin Sørensen

Dato : 29-05-04 19:33

> http://www.skiptonclub.net/womb1.wmv

Jeg har et klip liggende med nogle benzindrevne model-MC'er, og de er da
federe. Der skrider bagenden ud, hvis der gives for meget gas ud af et
sving.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jens Arnfast

Dato : 29-05-04 19:54

Martin Sørensen wrote:
> Jeg har et klip liggende med nogle benzindrevne model-MC'er, og de er da
> federe. Der skrider bagenden ud, hvis der gives for meget gas ud af et
> sving.

Del! :)

--
-jens
RSV1000

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-05-04 01:02

> Del! :)

Skal se hvad jeg kan gøre.

Fortsættelse følger, forhåbentligvis i morgen..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Shsj

Dato : 29-05-04 19:47

> Jeg har et klip liggende med nogle benzindrevne model-MC'er, og de er da
> federe. Der skrider bagenden ud, hvis der gives for meget gas ud af et
> [...]

Må få se? Må få se?

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-05-04 21:38

> Jeg har et klip liggende med nogle benzindrevne model-MC'er, og de er
> da federe. Der skrider bagenden ud, hvis der gives for meget gas ud
> af et sving.

Ok, her er den:
http://acoustics.aau.dk/~moso01/modelracing.wmv

--