Aarhus MC parade
Fra : Olesen

Dato : 28-05-04 22:01

-er i morgen...

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-05-04 23:50

Olesen wrote:
> -er i morgen...

Yep, tager mig nok også sammen til at gå over og kigge på det..
Er der mon også noget der er værd at se på når man ikke lige er så meget
til cykler uden kåbe?
(går ud fra at det mest er choppere der kommer?) :)

Mvh Anders Christensen
-Som leder med lys og lygte efter plads i kalenderen til få udvidet
kørepappet med et A (ABC er jo kønnere end BC)

Fra : Brian Laursen

Dato : 29-05-04 10:51

Anders Christensen wrote:

> [...]
> -Som leder med lys og lygte efter plads i kalenderen til få udvidet
> kørepappet med et A (ABC er jo kønnere end BC)

Du kan komme og kikke på min. Garateret den flotteste idag.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 31-05-04 11:08

"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> wrote in message
<KLIP>
> Du kan komme og kikke på min. Garateret den flotteste idag.

Arj, Brian... Udover min Hornet, så synes jeg nu også at den '04 R1'er der
var derude er en smule federe.. (omend din Solsort nu er pæn )

Ses --
--
MVH Kenneth Egholm
www.dfmc.dk/?id=13