Louis i Hamburg?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-05-04 20:22

Hejsa,

I morgen tidlig kører jeg afsted til sydfrankrig på Fazeren og påtænker at
slå vejen forbi en Louis forretning - f.eks. i Hamburg på vej derned. Nu ser
jeg på Louis.de at der ikke bare findes 1 butik - men hele 7 stk

Hvilken skal/bør jeg vælge hvis:

1) Det er beklædning jeg er ude efter?
2) Den skal være til at finde når man kommer fra Autobahnen?

Hvis nogle af jer har en god kørevejledning, så man ikke kører fortabt i
byen så kom gerne med den

Hilsner,

Tony

Fra : Richard

Dato : 28-05-04 22:01

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> slå vejen forbi en Louis forretning - f.eks. i Hamburg på vej derned. Nu ser
> jeg på Louis.de at der ikke bare findes 1 butik - men hele 7 stk

Den/en der ligger i samme gade som H. Gericke og Polo, så du kan
sammenligne kvalitet og pasform - især Louis de billigste siges at stå sig
dårligt mod Gerickes ditto

> 2) Den skal være til at finde når man kommer fra Autobahnen?

Bare roli, i H:borg fører alle de store veje til Autobahn - fed by at køre
i - den nærmest DK med rigtig, mangesporet storbytrafik, - en tur dertil
og rundt i byen burde være obligatorisk del af en dansk køreuddannelse
IMHO

Fra Zentrum bare kør mod syd-sydvest, så kan du ikke undgå at ramme A'en
mod Bremen og videre mod Dortmund, Köln, Luxemburg, Frankrig som vel er
din vej sydover?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-05-04 22:15

Richard wrote:

> Den/en der ligger i samme gade som H. Gericke og Polo, så du kan
> sammenligne kvalitet og pasform - især Louis de billigste siges at
> stå sig dårligt mod Gerickes ditto

Super. Kan du huske hvilken af dem det er?

> [...]
> køre i - den nærmest DK med rigtig, mangesporet storbytrafik, - en
> tur dertil og rundt i byen burde være obligatorisk del af en dansk

Hehe!

Jeg har bare hørt en masse om folk, der har kørt rundt i Hamburg i timevis
uden at kunne finde vej. Nu er jeg jo gammel spejder så helt dum til at
navigere er jeg ikke (og det er ikke nu du skal spille smart, far! ) så
med et lille kort burde det kunne lade sig gøre.

> Fra Zentrum bare kør mod syd-sydvest, så kan du ikke undgå at ramme
> A'en mod Bremen og videre mod Dortmund, Köln, Luxemburg, Frankrig som
> vel er din vej sydover?

Jeg kører nok ned over Hannover, Kassel og Frankfurt. Ruhr-distriktet har
jeg ikke den store lyst og behov for at gense

--
Tony

Fra : Richard

Dato : 29-05-04 19:50

Tony Lorentzen wrote:

> Super. Kan du huske hvilken af dem det er?

He, he, nej har ikke været der selv, men ved at en sådan gade findes -
prøv lige at se de tre kæders site's, så burde det vise sig hurtigt

> Jeg kører nok ned over Hannover, Kassel og Frankfurt. Ruhr-distriktet har
> jeg ikke den store lyst og behov for at gense

Nåeh, hvis du udelukkende kører transportkørsel nord-syd på Autobahn, er
den over Bremen-Dortmund og videre ned til Giessen, hvor den møder den fra
Hannover, nu mere komfortabel at køre. Den er nyere, har færre bakker
fordi den er ført på broer over dalene, og hvis du blot undgår Dortmund i
myldretiderne, er den hurtigere skønt ca 25 km længere IMHO

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK