En god tur...
Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 28-05-04 20:07

Hej der ude...

Jo jeg ved god at der er noget i bl.a. Århus og Gråsten !

Men er der noget andet som kunne være mere spændene for min datter, ja hun
er snart 16 ?

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Jens Arnfast

Dato : 28-05-04 20:24

Stefan, Honda Driver... wrote:
> Hej der ude...
> Jo jeg ved god at der er noget i bl.a. Århus og Gråsten !
> Men er der noget andet som kunne være mere spændene for min datter, ja hun
> er snart 16 ?

Hmm.. send hende over til mig

Nej, hvad er det liiige det her handler om?

--
-jens

Fra : puds

Dato : 28-05-04 21:10

Der er ikke meget hjerne bag de ord i kommer med !

Fra : Pwh

Dato : 28-05-04 21:55

puds wrote:
> Der er ikke meget hjerne bag de ord i kommer med !

Du har da lige så meget humoristisk sans som et bundt regninger,
det er helt normalt her i gruppen at vi driller hinanden lidt.

/Jens (hvis tilbud stadig gælder)

Fra : Jens Arnfast

Dato : 29-05-04 11:20

puds wrote:

> Der er ikke meget hjerne bag de ord i kommer med !

Puha.. en person der ikke kan tåle lidt gas, aldrig har skrevet i denne
gruppe før, ikke kan finde ud af skrive svar under indlægget og kommer
med et sådant opstød?

Jeg tror jeg skal have troll på grillen i aften

FUT: dk.noget.med.mudderkastning

--
-jens
RSV1000

Fra : Carl Dragert

Dato : 29-05-04 11:45

Jens Arnfast wrote:
> Hmm.. send hende over til mig

Er det et åbent tilbud? jeg har en på snart 18 (teenager, du ved) jeg vil
gerne give dig et par tusinde om måneden i tilgift

Da jeg er en ærlig mand skal du ikke 'købe katten i sækken'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=670

--
mvh Carl Dragert
FZR 600

Fra : Jacob Larsen

Dato : 29-05-04 12:23

"Carl Dragert" <fornavn@efternavn.dk> wrote in message

> [...]
> du ved) jeg vil gerne give dig et par tusinde om måneden
> i tilgift
>
> Da jeg er en ærlig mand skal du ikke 'købe katten i

*GRILL* Er hun virkelig så træls, at du vil af med hende?

Hun ser da ellers sød ud.
--
mvh. Jacob Larsen - 24 år og single
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Carl Dragert

Dato : 29-05-04 13:13

Jacob Larsen wrote:
> *GRILL* Er hun virkelig så træls, at du vil af med hende?

Tja, hver gang jeg tager bilen fordi der skal transporteres lidt mere end
mc'en kan klare, opfatter hun det som en invitation til at snuppe mc'en (når
jeg har glemt at tage nøglerne med mig). Og når hun engang får pappet kan
jeg godt gå ud og købe en anden!

> Hun ser da ellers sød ud.

Ja, det er hun da også - når verdenen er 2.g, lektier, natklub, teater og
OPERA !!!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 29-05-04 14:11

> Tja, hver gang jeg tager bilen fordi der skal
> transporteres lidt mere end mc'en kan klare, opfatter hun
> det som en invitation til at snuppe mc'en (når jeg har
> glemt at tage nøglerne med mig).

*LOL* Jeg kan godt forestille mig, hun ikke var populær i et stykke tid,
derefter. Var det din FZR hun tog? Det er da noget af en maskine at håndtere
for en pige på 17. :-|

> Ja, det er hun da også - når verdenen er 2.g, lektier,
> natklub, teater og OPERA !!!

Hvad er der dog galt med de (andre) unge nu til dags? Opera?!?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Pwh

Dato : 29-05-04 12:54

Carl Dragert wrote:

> [...]
> vil gerne give dig et par tusinde om måneden i tilgift
>
> Da jeg er en ærlig mand skal du ikke 'købe katten i sækken'

Det var da et tilbud, er hun god til at lave mad

/Jens

Fra : Carl Dragert

Dato : 29-05-04 13:00

Pwh wrote:
> Det var da et tilbud, er hun god til at lave mad

NEJ

Fra : Pwh

Dato : 29-05-04 14:05

Carl Dragert wrote:

> NEJ

Så kan det værer helt ligemeget

/Jens

Fra : Moller

Dato : 29-05-04 13:13

Carl Dragert wrote:

> [...]
> gerne give dig et par tusinde om måneden i tilgift
>
> Da jeg er en ærlig mand skal du ikke 'købe katten i sækken'

   hmmm, er det Tonsen ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : Palle

Dato : 29-05-04 13:15

> Er det et åbent tilbud? jeg har en på snart 18 (teenager, du ved) jeg vil
> gerne give dig et par tusinde om måneden i tilgift

Jamen, jeg har da altid ønsket mig en "ung pige i huset"... og, får at
hjælpe dig yderligere, så kunne du da eksoportere hende helt til Skåne, ..
Var det ikke en glimrende ide ???

Palle - Daytona

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-05-04 14:06

Carl Dragert wrote:

> Er det et åbent tilbud? jeg har en på snart 18 (teenager, du ved) jeg
> vil gerne give dig et par tusinde om måneden i tilgift

Hende vil du da få let ved at afsætte.. Det er altid let at afsætte varer
med stor efterspørgsel, men lille udbud ..
Der mangler helt klart aaalt for mange søde 18 årige motorcykelinteresserede
blondiner ;P

> Da jeg er en ærlig mand skal du ikke 'købe katten i sækken'
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=670

Øj.. er det bare mig eller ligner hun Kirsten Dunst helt godt?

http://www.kirstenfan.com/galleries/magazines/bop/004.jpg
http://www.clearillusions.com/kirstendunst/imagegallery/magazines/vanityfairmay02/08.jpg

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-05-04 14:14

Anders Houmark wrote:

> Der mangler helt klart aaalt for mange søde 18 årige
> motorcykelinteresserede blondiner ;P

Rettelse: Der mangler i det hele taget _ALT_ for mange MC-interesserede
kvinder!

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Jacob Larsen

Dato : 29-05-04 14:22

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]>
wrote in message

> Rettelse: Der mangler i det hele taget _ALT_ for mange
> MC-interesserede kvinder!

Rettelse: Der mangler i det hele taget ALT for mange interessante kvinder!

--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Jacob Larsen

Dato : 29-05-04 14:24

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> wrote in
message news:40b88e7c$0$3055$14726298@news.sunsite.dk
> "Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]>
> wrote in message

> Rettelse: Der mangler i det hele taget ALT for mange
> interessante kvinder!

Men de to ting mener du måske hører mere sammen end jeg gør?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-05-04 14:56

Jacob Larsen wrote:
> "Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> wrote in
> message news:40b88e7c$0$3055$14726298@news.sunsite.dk

> Men de to ting mener du måske hører mere sammen end jeg gør?

Njarh... ikke nødvendigvis... og så alligevel... JO *LOL*

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Armand

Dato : 29-05-04 16:37

Jacob Larsen <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> skrev i en
> "Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]>
> wrote in message

> Rettelse: Der mangler i det hele taget ALT for mange interessante kvinder!

Der findes da et væld af interessante kvindfolk, det er det med om de er til
at holde ud, der er problemet. Og deromkring hjælper det vel med lidt
mc-interesse :-/

--
Armand.
(der fandt sin samlever i en god mc-famile - Så er samtaleemnet ved

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-05-04 14:16

Carl Dragert wrote:

> Er det et åbent tilbud? jeg har en på snart 18 (teenager, du ved) jeg
> vil gerne give dig et par tusinde om måneden i tilgift

Du kan også godt smide hende af her. Og med den tilgift kan hun da blive
kørende selv (hvilket også ville være nødvendigt, der er ikke længere plads
til to på SV'eren).

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Pwh

Dato : 28-05-04 20:24

Stefan, Honda Driver... wrote:
> Hej der ude...
>
> Men er der noget andet som kunne være mere spændene for min datter,
> ja hun er snart 16 ?

Hvad med mig *eg*

/Jens

Fra : Jacob Larsen

Dato : 29-05-04 14:13

"Stefan, Honda Driver" <stefans@tele2adsl.dk> wrote in
message news:R4Mtc.10030$zO3.5144@news.get2net.dk
> Hej der ude...
>
> Jo jeg ved god at der er noget i bl.a. Århus og Gråsten !
>
> Men er der noget andet som kunne være mere spændene for
> min datter, ja hun er snart 16 ?

Karneval i Kbh? Det er dog et discountkarneval i forhold til det i Aalborg
sidste weekend.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500