|
| Slip-ons monteret Fra : "André T." |
Dato : 28-05-04 19:52 |
| | |
Thomas Buus Andersen (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen |
Dato : 28-05-04 19:53 |
|
"André T." <No_F******@spam.com> skrev i en meddelelse
news:40b7895d$0$493$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Så fik jeg taget et par billeder, efter de nye slip-ons blev monteret...
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=669
Ser fedt ud. Bare ærgeligt de stritter lidt op foran blinklysene. Det kan jo
gå ud over din sikkerhed i sidste ende :(
>
> Vroom-vrooouuummmm... :-Þ
Bahh - siger min GPZ ikke lige i tiden.
>
> -(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
> -(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
> ..IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..
Thomas
| |
Janner (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Janner |
Dato : 28-05-04 22:22 |
|
"André T." <No_F******@spam.com> wrote in message
news:40b7895d$0$493$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Så fik jeg taget et par billeder, efter de nye slip-ons blev monteret...
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=669
>
> Vroom-vrooouuummmm... :-Þ
De er lidt for store iflg. min ydmyg mening ... men ser "barskt" ud
Onkel Jan
www.gugmc.dk
CBR929RR
| |
Martin Sørensen (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Martin Sørensen |
Dato : 28-05-04 22:53 |
|
>> Så fik jeg taget et par billeder, efter de nye slip-ons blev
>> monteret...
>> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=669
>> Vroom-vrooouuummmm... :-Þ
> De er lidt for store iflg. min ydmyg mening
Jeg synes også det ser lidt for Scania-agtigt ud..
>... men ser "barskt" ud
Ja, truckere er jo barske.
--
signing off.. Martin Sørensen
| |
Palle (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Palle |
Dato : 29-05-04 08:36 |
|
> De er lidt for store iflg. min ydmyg mening ...
Ja, jeg syntes også de ser lidt voldsomme ud.
Hvad var begrundelsen for ikke at lave seatpipes ?
Palle - Daytona
| |
Freddy Lang (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Freddy Lang |
Dato : 29-05-04 10:33 |
| | |
Palle (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Palle |
Dato : 29-05-04 10:37 |
|
> Måske at cyklen er to uger gammel? (bare et bud)
Tja,.... hvis det er årsagen, så er der jo eller ingen grund til at
montere 2 stk skorstene, vel ?
At montere seatpipes er vel ikke meget anderledes end to nye kander ?
(udover det måske koster lidt mere) Men, det ville måske være lidt mere
elegant... Nå, smag & behag
Palle - Daytona, uden seatpipes
| |
Freddy Lang (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Freddy Lang |
Dato : 29-05-04 10:43 |
|
Palle wrote:
>> Måske at cyklen er to uger gammel? (bare et bud)
>
> Tja,.... hvis det er årsagen, så er der jo eller ingen grund til at
> montere 2 stk skorstene, vel ?
>
> At montere seatpipes er vel ikke meget anderledes end to nye kander ?
> (udover det måske koster lidt mere) Men, det ville måske være lidt
> mere elegant... Nå, smag & behag
Mjoeh, for normalt vil installation af et underseat udstødningssystem fordre
en hel del ombygning af bagpartiet. Og det kan meget hurtigt indbefatte en
masse modificering af originale dele, og det er man nok ikke lige så villig
til på en spritny motorcykel.
--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1
http://www.zierra.com
http://www.dfmc.dk/?id=159
http://www.mc-vollekanne.dk
| |
Palle (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Palle |
Dato : 29-05-04 13:20 |
|
> Mjoeh, for normalt vil installation af et underseat udstødningssystem fordre
> en hel del ombygning af bagpartiet. Og det kan meget hurtigt indbefatte en
> masse modificering af originale dele, og det er man nok ikke lige så villig
> til på en spritny motorcykel.
Ja ?? Jeg troede man "bare" skulle ha' en ny undertray. Mange af de
underseats jeg har set, har "indbygget" en holder til nummerplade og
baglygte. Det virker til at være ret let. Og, da man jo ikke længere har
krav om bagskærm, syntes jeg denne løsning er den mest elegante. Men,
igen... smag og behag
Palle - Daytona
| |
Freddy Lang (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Freddy Lang |
Dato : 29-05-04 13:54 |
|
Palle wrote:
>> Mjoeh, for normalt vil installation af et underseat
>> udstødningssystem fordre en hel del ombygning af bagpartiet. Og det
>> kan meget hurtigt indbefatte en masse modificering af originale
>> dele, og det er man nok ikke lige så villig til på en spritny
>> motorcykel.
>
> Ja ?? Jeg troede man "bare" skulle ha' en ny undertray. Mange af de
> underseats jeg har set, har "indbygget" en holder til nummerplade og
> baglygte. Det virker til at være ret let. Og, da man jo ikke længere
> har krav om bagskærm, syntes jeg denne løsning er den mest elegante.
> Men, igen... smag og behag
Jamen, jeg kan også tage fejl... jeg forestiller mig bare, at der skal
ombygning til, dels fordi potterne nødvendigvis skal sidde oppe i
"bagagerummet" (der skal jo bibeholdes frigang til baghjulet), dels er der
jo noget med varmeudvikling og en derfor nødvendig bortledning af samme.
Derudover vil jeg da medgive dig, at det _ER_ en elegant løsning. Bare ikke
på de nye R1 og CBR1000... på de to modeller synes jeg det hele kommer til
at fremstå alt for klodset, og det ødelægger fuldstændigt de ellers fine
bagpartier på de to omtalte cykler. MV Agusta's løsning er derimod meget
kønnere.
--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1
http://www.zierra.com
http://www.dfmc.dk/?id=159
http://www.mc-vollekanne.dk
| |
Palle (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Palle |
Dato : 29-05-04 14:37 |
|
> Derudover vil jeg da medgive dig, at det _ER_ en elegant løsning.
Jeg vil liiige henvise til den løsning man kan få til min maskine.
http://www.bwracing.com/triumph.html (se: T5 underseat)
Der er et billed af et komplet sæt (desværre har jeg ikke lige 1250 £)
> Bare ikke på de nye R1 og CBR1000... på de to modeller synes jeg det hele
> kommer til at fremstå alt for klodset, og det ødelægger fuldstændigt de
> ellers fine bagpartier på de to omtalte cykler. MV Agusta's løsning er
> derimod meget kønnere.
HELT enig... Specielt ser R1'eren lidt for klodset ud. Jeg har aldrig
rigtig brudt mig om CBR'en... (bevares, kører sikkert fantastisk) .. MV
Augusta, vi snakker om at hente 2 i Tyskland !!! (vi bor i sverige, og
slipper jo så for afgiften)
Palle - Daytona
| |
Freddy Lang (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Freddy Lang |
Dato : 29-05-04 15:09 |
|
Palle wrote:
>> Derudover vil jeg da medgive dig, at det _ER_ en elegant løsning.
>
> Jeg vil liiige henvise til den løsning man kan få til min maskine.
>
> http://www.bwracing.com/triumph.html (se: T5 underseat)
Looks nice, må man sige.
> Der er et billed af et komplet sæt (desværre har jeg ikke lige 1250 £)
Prisen er nu også "kun" i USD, så det er vel ikke så slemt?
>> Bare ikke på de nye R1 og CBR1000... på de to modeller synes jeg det
>> hele kommer til at fremstå alt for klodset, og det ødelægger
>> fuldstændigt de ellers fine bagpartier på de to omtalte cykler. MV
>> Agusta's løsning er derimod meget kønnere.
>
> HELT enig... Specielt ser R1'eren lidt for klodset ud. Jeg har aldrig
> rigtig brudt mig om CBR'en... (bevares, kører sikkert fantastisk) ..
Sikkert nok.
> MV Augusta, vi snakker om at hente 2 i Tyskland !!! (vi bor i
> sverige, og slipper jo så for afgiften)
Der står to i Kølkær, en alm. F4 til 145, og en Senna til 190. Begge helt
nye (kan ikke huske årgangen, men de har aldrig kørt). Det er godt nok
ellers nogle fine maskiner.
--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1
http://www.zierra.com
http://www.dfmc.dk/?id=159
http://www.mc-vollekanne.dk
| |
S.G (29-05-2004)
| Kommentar Fra : S.G |
Dato : 29-05-04 09:33 |
|
ser alt for fedt ud, men synes de stikker helt lidt for meget bagud.
Lyder den osse godt så :) ???
"André T." <No_F******@spam.com> skrev i en meddelelse
news:40b7895d$0$493$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Så fik jeg taget et par billeder, efter de nye slip-ons blev monteret...
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=669
>
> Vroom-vrooouuummmm... :-Þ
>
> -(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
> -(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
> ..IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..
| |
Mads Stetter (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Mads Stetter |
Dato : 29-05-04 09:37 |
|
André T. wrote:
> Så fik jeg taget et par billeder, efter de nye slip-ons blev
> monteret...
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=669
>
> Vroom-vrooouuummmm... :-Þ
>
Det ser sgu for hårdt ud... har de givet noget dejlig lyd?
Det er godt nok nogle ordentlige kander!
MVH Mads Stetter
| |
"André T." (29-05-2004)
| Kommentar Fra : "André T." |
Dato : 29-05-04 21:59 |
|
> Det ser sgu for hårdt ud... har de givet noget dejlig lyd?
>
> Det er godt nok nogle ordentlige kander!
Ja, lyder den som den skal nu... Og jeg kan tydeligt mærke de huller der
var op til 6500 omdr. er væk nu...
Og til Palle... seatpipes er ikke bare lige på min model... og desuden
syntes jeg nu ikke det er særlig smart, når det er efter monteret...
(den sidste jeg så, var en R6, og det var ederfløjtme grimt...)
MV Agusta, kan deres kram.. Men thats about it..
--
-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
...IF YOU AIN'T PUSHIN' IT, YOU MIGHT AS WELL BE PULLIN' IT..
| |
Dennis Hellan Peders~ (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Dennis Hellan Peders~ |
Dato : 29-05-04 15:59 |
|
André T. wrote:
> Så fik jeg taget et par billeder, efter de nye slip-ons blev
> monteret...
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=669
>
> Vroom-vrooouuummmm... :-Þ
>
Sikkert en kanon lyd
Nu kan det være at vinklerne på billederne snyder, men det ligner altså at
de dækker mere eller mindre for blinklysene ! :-/
det er vel ikke så smart !
Ellers en fed cykel
--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00
DMCN#819 http://link.dfmc.dk/25
| |
Rune \(Bandit600RR\) (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Rune \(Bandit600RR\) |
Dato : 29-05-04 17:08 |
| | |
|
|