Lidt anderledes musik-video.....
Fra : MKS - 74

Dato : 28-05-04 18:37

http://motograndprix.tiscali.com/ppv_multimedia2/276/276357.wmv

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/

Fra : Per P.

Dato : 29-05-04 07:52

"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> -Michael
> Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Ja, okay.....Den er stemt ned. Det ser sikkert sejt ud for teenagere og
andre uvidende, men hvis den skal repræsentere RR så ser det skidt ud. Ikke
mere nedlægning og action end man kan opnå på en rød trehjulet cykel med
tippelad.

Skal man vove at kommentere musikken....................Nå ja, bassisten
spiller på en fornuftig Fender Pressision bass i farven Sunburst og
trommeslageren benytter Vic Firth stikker, formentlig 7A, A Custom Zildijan
crash bækkener på sit Tama sæt med trælilletromme i str. 14"x5" med Remo
Weatherking Coated Ambassador slagskind og...........øhhh, nu er jeg vist
OT

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse eller Musiktosse om man vil........

Fra : MKS - 74

Dato : 29-05-04 08:19

On Sat, 29 May 2004 08:52:19 +0200, "Per P."
<milborg@FJERNe-privat.dk> wrote:

>Ja, okay.....Den er stemt ned. Det ser sikkert sejt ud for teenagere og
>andre uvidende, men hvis den skal repræsentere RR så ser det skidt ud.

Det skal den vel næppe heller, bare være lidt anderledes, husk på den
ene af dem er musiker ikke racerkører som Elias...

> Ikke
>mere nedlægning og action end man kan opnå på en rød trehjulet cykel med
>tippelad.

Bare rolig ...Faster-DVD'en kan nu bestilles, hvis det ikke er
nok....then nothing is.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-05-04 08:51

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> writes:

> [...]
> ene af dem er musiker ikke racerkører som Elias...

> Bare rolig ...Faster-DVD'en kan nu bestilles, hvis det ikke er

Hvor hvor hvor hvor hvor ?
(så den ikke på motogp.tiscali.com)

*hopper op og ned i stolen*

/Kai

Fra : MKS - 74

Dato : 29-05-04 10:06

On Sat, 29 May 2004 07:50:43 GMT, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

>Hvor hvor hvor hvor hvor ?

Foreløbig kræver det en amerikansk stråmand ( jeg har en aftale på
plads ). Men ellers skulle det også snart være muligt at bestille
direkte fra DK :

http://www.fastermovie.com/news.html

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-05-04 15:41

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> writes:

> Foreløbig kræver det en amerikansk stråmand ( jeg har en aftale på
> plads )

Ah, OK. Jeg har også en stråmand i USA jeg kan benytte (godt at have
Danske kolleger som bor og arbejder i Californien

> Men ellers skulle det også snart være muligt at bestille
> direkte fra DK :
>
> http://www.fastermovie.com/news.html

Jeps, fandt det til sidst.

/Kai

Fra : dsadas

Dato : 30-05-04 08:34

"Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> OT
>

> Med racende venlig hilsen
> Per M. Pedersen.....M for Motortosse eller Musiktosse om man vil........

Pinstripe på tammerne.

/tralala

Fra : Per P.

Dato : 31-05-04 13:57

"dsadas" <sadasd@dasd.nu> skrev i en meddelelse

> "Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke

> Zildijan

> Pinstripe på tammerne.

S´føli Dem har jeg også på Pearl-sættet lige ved siden af mig

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
frem....

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 10-07-04 00:09

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> writes:

> Ah, OK. Jeg har også en stråmand i USA jeg kan benytte (godt at have
> Danske kolleger som bor og arbejder i Californien

Og så har jeg både modtaget den og fået set den - glæd jer, børn

--Kai

Fra : Per Jakobsen

Dato : 10-07-04 14:07

Hvilken film ?

Og hvorfra i USA (evt hvilken forretning) koebte du den. Jeg maa bestemt
have den idag

Per

Fra : MKS - 74

Dato : 10-07-04 14:19

http://www.fastermovie.com/

>Og hvorfra i USA (evt hvilken forretning) koebte du den. Jeg maa bestemt
>have den idag

Det er værd at bemærke at det er en MotoGP-dokumentar og _ikke_ en af
de sædvanlige tossefilm...

--
-Michael
No. 74 in limbo...