"Læder" overtræk til tanken.
Fra : Esben Bøll

Dato : 28-05-04 10:33

Hej alle.
Jeg har været lidt på udkig efter et bagster tankovertræk til min transalp
"1995".
Og jeg fandt da også på deres hjemmeside et overtræk som passer i formen
ti min tank. Desværre var ingen af den helt i sort men kun med diverse
mønstre på.
http://www.bagster.com/en/catalogue-zoom.php3?id_moto=84&code=1132P&idprod=1

Kun de overtræk til de nyeste modeller er helt i sort men de vil ikke
kunne dække hele min tank og det synes jeg ville virke lidt kikset.

Så jeg ville lige høre om der var nogen som kendte til andre producenter
som lavede tankovertræk. Det kan da næsten ikke passe at bagster er de
eneste.

MVH Esben Bøll

Fra : Klynder

Dato : 28-05-04 22:34

> [...]
> Og jeg fandt da også på deres hjemmeside et overtræk som passer i formen
> ti min tank. Desværre var ingen af den helt i sort men kun med diverse

Jeg mener her i gruppen at have set et indlæg med en opskrift på afrensning
og indfarvning af læder (anyone?) Så hvis du ikke er bleg for lidt arbejde
der, burde det vel lade sig gøre.

Mvh Mikael Klynder
XJ600N
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=590

Fra : TH

Dato : 30-05-04 00:22

> [...]
afrensning
> og indfarvning af læder (anyone?) Så hvis du ikke er bleg for lidt arbejde

Undskyld at jeg blander mig, men jeg er ret sikker på at Bagster benytter
kunstlæder og ikke ægte læder til deres produkter.

Venlig hilsen

Tim, der kører på en blå BMW K1200RS med et matchende blåt tankdækken fra
Bagster.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 30-05-04 00:59

"TH" <spamblocked@post.cybercity.dk> writes:

> afrensning

> Undskyld at jeg blander mig, men jeg er ret sikker på at Bagster benytter
> kunstlæder og ikke ægte læder til deres produkter.

Jeps, det er kunstlæder.

/Kai