|
| Bandit 660 på tre cylindre Fra : Jacob Lind |
Dato : 28-05-04 07:32 |
|
Hej!
I går tankede jeg min Bandit 600 fra '98. ca. 3 kms kørsel efter tankning
ville den pludselig kun gå på tre cylindre. Da jeg orsøgte at starte den
her til morgen ville den også kun gå på tre cylindre.
Er der nogen som har oplevet noget lignende, eller som i øvrigt har bud
på, hvad der er galt?
Mvh
Jacob
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 28-05-04 08:15 |
|
> I går tankede jeg min Bandit 600 fra '98. ca. 3 kms kørsel efter
> tankning ville den pludselig kun gå på tre cylindre. Da jeg orsøgte
> at starte den her til morgen ville den også kun gå på tre cylindre.
Hej Jacob
Prøv at tøm alle 4 svømmehuse ned i en frysepose. Se om der er vand. Det
ligner en silikoneklat i bunden. Vand i kaburatoren får den til at sætte ud
på den respektive cylinder.
P.S. En fysepose kan holde benzin i ca. 15 minutter, så går der hul i den.
Et hvidt plastikkrus max 30 sek
--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
| |
Moller (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 28-05-04 10:49 |
|
Jacob Lind wrote:
> Hej!
>
> I går tankede jeg min Bandit 600 fra '98. ca. 3 kms kørsel efter
> tankning ville den pludselig kun gå på tre cylindre. Da jeg orsøgte at
> starte den her til morgen ville den også kun gå på tre cylindre.
>
> Er der nogen som har oplevet noget lignende, eller som i øvrigt har bud
> på, hvad der er galt?
Hvornår skiftede du sidst tændrør ???
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
" http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"
| |
Jacob Lind (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Jacob Lind |
Dato : 28-05-04 12:05 |
|
Moller wrote:
> Hvornår skiftede du sidst tændrør ???
Jeg købte den sidste år og har kun kørt ca. 2000 ud af de i alt 15000 den
har kørt. Jeg ved ikke hvornår der sidst er skiftet tændrør, så det er nok
en god ide at skifte dem.
Mvh
Jacob Lind
| |
Moller (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 28-05-04 12:44 |
|
Jacob Lind wrote:
> Moller wrote:
>
>> Hvornår skiftede du sidst tændrør ???
>
> Jeg købte den sidste år og har kun kørt ca. 2000 ud af de i alt 15000
> den har kørt. Jeg ved ikke hvornår der sidst er skiftet tændrør, så det
> er nok en god ide at skifte dem.
Efter bogen skal de skiftes for hver 12000km.... og du skal ikke regne
med at kunne trække dem længere end 14-15000km hvis du er heldig :) især
hvis du for noget gris i benzinen ala vand, så dør de hurtigere.
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
" http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"
| |
Per P. (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Per P. |
Dato : 29-05-04 07:56 |
|
"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:40b725c6$0$3049$14726298@news.sunsite.dk...
> Jacob Lind wrote:
> > Moller wrote:
> >
> >> Hvornår skiftede du sidst tændrør ???
> >
> > Jeg købte den sidste år og har kun kørt ca. 2000 ud af de i alt 15000
> > den har kørt. Jeg ved ikke hvornår der sidst er skiftet tændrør, så det
> > er nok en god ide at skifte dem.
>
> Efter bogen skal de skiftes for hver 12000km.... og du skal ikke regne
> med at kunne trække dem længere end 14-15000km hvis du er heldig :) især
> hvis du for noget gris i benzinen ala vand, så dør de hurtigere.
Nåhhh, jeg har da ellers ikke skiftet mine tændrør de sidste 25.000 km og
der er ingen problemer. Og Armand...Det er NGK rør..........(Dette var ikke
ment som starten på en ny NGK tråd,-))
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat Ole Olsen: Jeg har aldrig kørt en maskine
hvor jeg ikke havde lyst til at skubbe fra med
foden for at komme hurtigere frem....
| |
Moller (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 29-05-04 11:03 |
|
Per P. wrote:
> Nåhhh, jeg har da ellers ikke skiftet mine tændrør de sidste 25.000 km og
> der er ingen problemer. Og Armand...Det er NGK rør..........(Dette var ikke
> ment som starten på en ny NGK tråd,-))
Per, for F... køre du måske på en Bandit ??? det er ikke kun
erfaringer fra min bandit alene, men banditterne er kendt for at æde
rørende op noget så grumsomt... og de dør nærmest på klokkeslet inden
for 12-15.000km. Dette er et model specifikt problem, og ikke et
tændrørs specifikt problem.
Og ja, jeg har skam kørt laaaangt længere på et tændrør på min MZ
f.eks. men det er heller ikke en Bandit.
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
" http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"
| |
Per P. (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Per P. |
Dato : 29-05-04 11:49 |
|
"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:40b85fa5$0$3048$14726298@news.sunsite.dk...
> Per P. wrote:
>
> > Nåhhh, jeg har da ellers ikke skiftet mine tændrør de sidste 25.000 km
og
> > der er ingen problemer. Og Armand...Det er NGK rør..........(Dette var
ikke
> > ment som starten på en ny NGK tråd,-))
>
> Per, for F... køre du måske på en Bandit ???
Ja, sorry. Jeg vidste da godt selv hvilken maskine jeg havde,-) Og i kunne
jo bare læse mine tanker,-)
Men ja en Bandit 600.
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat Ole Olsen: Jeg har aldrig kørt en maskine
hvor jeg ikke havde lyst til at skubbe fra med
foden for at komme hurtigere frem....
| |
Armand (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 29-05-04 12:33 |
|
Moller <news@molnit.com> skrev i en
news:40b85fa5$0$3048$14726298@news.sunsite.dk...
> Per P. wrote:
>
> > Nåhhh, jeg har da ellers ikke skiftet mine tændrør de sidste 25.000 km
og
> > der er ingen problemer. Og Armand...Det er NGK rør..........(Dette var
ikke
> > ment som starten på en ny NGK tråd,-))
>
> Per, for F... køre du måske på en Bandit ???
Hæ!
Banditten i Pers hjem, er medbragt af "M'et" (som ikke(!) står for
motortosse) i hans initialer!
--
Armand.
| |
Moller (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 29-05-04 12:44 |
|
Armand wrote:
> Hæ!
> Banditten i Pers hjem, er medbragt af "M'et" (som ikke(!) står for
> motortosse) i hans initialer!
Øh, ? M for Mini Bandit måske :)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
" http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"
| |
Per P. (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Per P. |
Dato : 29-05-04 14:34 |
|
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:c99s5i$1g5l$7@news.cybercity.dk...
>
> Moller <news@molnit.com> skrev i en
> news:40b85fa5$0$3048$14726298@news.sunsite.dk...
> > Per P. wrote:
> >
> > > Nåhhh, jeg har da ellers ikke skiftet mine tændrør de sidste 25.000 km
> og
> > > der er ingen problemer. Og Armand...Det er NGK rør..........(Dette var
> ikke
> > > ment som starten på en ny NGK tråd,-))
> >
> > Per, for F... køre du måske på en Bandit ???
>
> Hæ!
> Banditten i Pers hjem, er medbragt af "M'et" (som ikke(!) står for
> motortosse) i hans initialer!
Ikke korrekt. Jeg købte Bandit´en i 96 men to år senere kom jeg til at købe
en Ducati 900 Monster. Så stod Bandit´en jo hjemme og når fruen (der af M´et
fra hendes efternavn Milborg) skulle vælge foretrak fruen Bandit´en frem for
hendes GSX250R og så gik der ikke lang tid før blev den lille GSX´er solgt.
Så lige så stille blev den i daglig tale kaldt "hendes" cykel.
Efter Ducati´en kom der en Bandit 600 mere med i spillet men den blev solgt
igen efter en sæson. Lidt forvirrende måske og jeg har jo endnu ikke
berettet om MZ´en, en Yamaha, en/to GS450´ere og det løse
--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat Ole Olsen: Jeg har aldrig kørt en maskine
hvor jeg ikke havde lyst til at skubbe fra med
foden for at komme hurtigere frem....
| |
Armand (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 29-05-04 15:56 |
|
Per P. <milborg@FJERNe-privat.dk> skrev i en
news:40b8912e$0$703$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
>
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:c99s5i$1g5l$7@news.cybercity.dk...
> >
> > Moller <news@molnit.com> skrev i en
> > news:40b85fa5$0$3048$14726298@news.sunsite.dk...
> > > Per P. wrote:
> > >
> > > Per, for F... køre du måske på en Bandit ???
> >
> > Hæ!
> > Banditten i Pers hjem, er medbragt af "M'et" (som ikke(!) står for
> > motortosse) i hans initialer!
>
> Ikke korrekt. Jeg købte Bandit´en i 96 men to år senere kom jeg til at
købe
> en Ducati 900 Monster. Så stod Bandit´en jo hjemme og når fruen (der af
M´et
> fra hendes efternavn Milborg) skulle vælge foretrak fruen Bandit´en frem
for
> hendes GSX250R og så gik der ikke lang tid før blev den lille GSX´er
solgt.
> Så lige så stille blev den i daglig tale kaldt "hendes" cykel.
OK!
Min (erindrings)fejl!
--
Armand.
| |
Dennis Hellan Peders~ (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Dennis Hellan Peders~ |
Dato : 29-05-04 16:04 |
|
Moller wrote:
> Per, for F... køre du måske på en Bandit ??? det er ikke kun
> erfaringer fra min bandit alene, men banditterne er kendt for at æde
> rørende op noget så grumsomt... og de dør nærmest på klokkeslet inden
> for 12-15.000km. Dette er et model specifikt problem, og ikke et
> tændrørs specifikt problem.
12-15000 km ! de skal jo skiftes ved 12000 km, så hvorfor "prøve" at køre
15000 !
Jeg bruger i øvrigt også NGK !, og har ikke oplevet nogle problemer med dem,
men jeg prøver altså heller ikke at "pine" flere km's ud af dem
--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00
DMCN#819 http://link.dfmc.dk/25
| |
Moller (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 29-05-04 11:05 |
|
Per P. wrote:
> Nåhhh, jeg har da ellers ikke skiftet mine tændrør de sidste 25.000 km og
> der er ingen problemer. Og Armand...Det er NGK rør..........(Dette var ikke
> ment som starten på en ny NGK tråd,-))
Nå, ser nu du køre et eller andet form for bandit... så må du være et
særtilfælde, for hvis der opstår sådan et problem, og man skifter
rørende uden at gøre andet, og problemet forsvinder helt for
de næste 12.000km som servicebogen siger de skal skiftes inden for, så
kan det ikke være andet der var problemet.
Og som skrevet før det er IKKE et enkeltilfælde, nok nærmere med din.
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
" http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"
| |
Per P. (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Per P. |
Dato : 29-05-04 11:50 |
|
"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:40b86047$0$3048$14726298@news.sunsite.dk...
> Per P. wrote:
>
> > Nåhhh, jeg har da ellers ikke skiftet mine tændrør de sidste 25.000 km
og
> > der er ingen problemer. Og Armand...Det er NGK rør..........(Dette var
ikke
> > ment som starten på en ny NGK tråd,-))
>
> Nå, ser nu du køre et eller andet form for bandit... så må du være et
> særtilfælde, for hvis der opstår sådan et problem, og man skifter
> rørende uden at gøre andet, og problemet forsvinder helt for
> de næste 12.000km som servicebogen siger de skal skiftes inden for, så
> kan det ikke være andet der var problemet.
>
> Og som skrevet før det er IKKE et enkeltilfælde, nok nærmere med din.
Jamen så vil jeg da forsat glæde mig over at jeg har en "speciel" Bandit
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat Ole Olsen: Jeg har aldrig kørt en maskine
hvor jeg ikke havde lyst til at skubbe fra med
foden for at komme hurtigere frem....
| |
Kim [Bandit600] (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Kim [Bandit600] |
Dato : 28-05-04 13:16 |
|
"Jacob Lind" <bjerggeden@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:c96mcj$bc3$1@abbeden.bunk.cc...
> Hej!
>
> I går tankede jeg min Bandit 600 fra '98. ca. 3 kms kørsel efter tankning
> ville den pludselig kun gå på tre cylindre. Da jeg orsøgte at starte den
> her til morgen ville den også kun gå på tre cylindre.
>
> Er der nogen som har oplevet noget lignende, eller som i øvrigt har bud
> på, hvad der er galt?
Det er helt sikkert skidt i karburatorene, prøvede det samme sidste
år, også efter en tankning! Vær opmærksom på efter du har
gjort dine karburatore rene at der kan gået et tændrør eller to!
Kim..
| |
Armand (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 28-05-04 16:57 |
|
Kim [Bandit600] <lundgaardspamnejtak@skjern-net.dk> skrev i en
news:c97ae5$ifn$1@news.net.uni-c.dk...
>
> "Jacob Lind" <bjerggeden@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:c96mcj$bc3$1@abbeden.bunk.cc...
> >
> > I går tankede jeg min Bandit 600 fra '98. ca. 3 kms kørsel efter
tankning
> > ville den pludselig kun gå på tre cylindre. Da jeg orsøgte at starte den
> > her til morgen ville den også kun gå på tre cylindre.
>
> Det er helt sikkert skidt i karburatorene, prøvede det samme sidste
> år, også efter en tankning! Vær opmærksom på efter du har
> gjort dine karburatore rene at der kan gået et tændrør eller to!
Hvis jeg også skal istemme i denne tråd, der berører et af mine faste
(forårs)mantra'er, så skulle det være for at påpege at man formodentlig har
været på reservetanken før omtalte optankning, og det er dér at vand og
andet bundfald ledes ned i svømmerhusene!
Jacob! Kan det ikke passe for dit vedkommende, at du forinden havde benyttet
Res. for første gang i år??
--
Armand.
| |
Jens Arnfast (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Jens Arnfast |
Dato : 28-05-04 18:49 |
|
Armand wrote:
> Jacob! Kan det ikke passe for dit vedkommende, at du forinden havde benyttet
> Res. for første gang i år??
Godt man kører på 'reserve' hele tiden
Millen har bare en diode der begynder at lyse når der er 4L tilbage i
tanken Endnu mere utroligt passer det med de 4L, tanken kan rumme
20L, tanker jeg lige når den begynder at lyse kan der være 16L .. og en
enkelt gang har jeg formået at tanke 19,7L
--
-jens
RSV1000
| |
Per P. (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Per P. |
Dato : 29-05-04 08:02 |
|
"Kim [Bandit600]" <lundgaardspamnejtak@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse
news:c97ae5$ifn$1@news.net.uni-c.dk...
>
> "Jacob Lind" <bjerggeden@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:c96mcj$bc3$1@abbeden.bunk.cc...
> > Hej!
> >
> > I går tankede jeg min Bandit 600 fra '98. ca. 3 kms kørsel efter
tankning
> > ville den pludselig kun gå på tre cylindre. Da jeg orsøgte at starte den
> > her til morgen ville den også kun gå på tre cylindre.
> >
> > Er der nogen som har oplevet noget lignende, eller som i øvrigt har bud
> > på, hvad der er galt?
>
> Det er helt sikkert skidt i karburatorene, prøvede det samme sidste
> år, også efter en tankning! Vær opmærksom på efter du har
> gjort dine karburatore rene at der kan gået et tændrør eller to!
>
> Kim..
Jag har aldrig i mine 75.000 Bandit km været ude for snavs ja sågar vand i
mine karburatorer.
Til gengæld har jeg en kammerat der har en Bandit og der har jeg før tappet
vand af hans svømmehuse. Den eneste forskel der er på de to maskiner er
stelnummeret, farven og så er der TCP kåbe på min.
En tredie kammerat (ja, der er da heldigvis flere,-) ) har også en Bandit og
han ringede den anden dag og beklagede sig over at den pruttede gevaldigt
når han ville køre stille og med jævn gas. Der kunne diagnosen stilles over
telefonen som en defekt membran i benzinhanen hvilket resulterer i at
cylinder 3 suger benzin direkte fra hanen. Og det kommer den ikke til at gå
ret godt af
Det er mig meget mystisk, men jeg ser betragter efterhånden min Bandit som
et særtilfælde for der har aldrig været bøvl med den.
--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat Ole Olsen: Jeg har aldrig kørt en maskine
hvor jeg ikke havde lyst til at skubbe fra med
foden for at komme hurtigere frem....
| |
Knud Dam (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Knud Dam |
Dato : 29-05-04 08:51 |
|
"Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> skrev i en meddelelse
news:40b8355c$0$1216$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> En tredie kammerat (ja, der er da heldigvis flere,-) ) har også en Bandit
og
> han ringede den anden dag og beklagede sig over at den pruttede gevaldigt
> når han ville køre stille og med jævn gas. Der kunne diagnosen stilles
over
> telefonen som en defekt membran i benzinhanen hvilket resulterer i at
> cylinder 3 suger benzin direkte fra hanen. Og det kommer den ikke til at
gå
> ret godt af
Det lyder som en god mulighed i dette tilfælde, da den netop går på 3
cylindre ?
Og det er let at checke (Blokér vacumslangen fra benzinhanen og sæt hanen på
PRI)
KD Bandit 600 S
| |
Armand (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 29-05-04 12:32 |
|
Per P. <milborg@FJERNe-privat.dk> skrev i en
news:40b8355c$0$1216$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
>
> "Kim [Bandit600]" <lundgaardspamnejtak@skjern-net.dk> skrev i en
meddelelse
> news:c97ae5$ifn$1@news.net.uni-c.dk...
> >
> Jag har aldrig i mine 75.000 Bandit km været ude for snavs ja sågar vand i
> mine karburatorer.
> Til gengæld har jeg en kammerat der har en Bandit og der har jeg før
tappet
> vand af hans svømmehuse. Den eneste forskel der er på de to maskiner er
> stelnummeret, farven og så er der TCP kåbe på min.
Hvad med opbevaringen - Specielt igennem vinteren?
Der kan også være en betydende forskel omkring optankningsgraden, forstået
sådan at din kan tænkes generelt at være fyldt, hvor din makker nærmest
manisk
kører på reservetanken altid og kun ihælder 5 liter af gangen :-/
Bruger du karburatorsprit blot én gang årligt er dét også et stort skridt i
forhold til ham
--
Armand.
| |
Per P. (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Per P. |
Dato : 29-05-04 14:42 |
|
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:c99s5h$1g5l$6@news.cybercity.dk...
>
> Per P. <milborg@FJERNe-privat.dk> skrev i en
> news:40b8355c$0$1216$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> >
> > "Kim [Bandit600]" <lundgaardspamnejtak@skjern-net.dk> skrev i en
> meddelelse
> > news:c97ae5$ifn$1@news.net.uni-c.dk...
> > >
> > Jag har aldrig i mine 75.000 Bandit km været ude for snavs ja sågar vand
i
> > mine karburatorer.
> > Til gengæld har jeg en kammerat der har en Bandit og der har jeg før
> tappet
> > vand af hans svømmehuse. Den eneste forskel der er på de to maskiner er
> > stelnummeret, farven og så er der TCP kåbe på min.
>
> Hvad med opbevaringen - Specielt igennem vinteren?
De rører ikke ved hinnanden, men det er tæt på. Jeg kan lige gå i mellem dem
og efter gårsdagens motortosse aften hvor jeg fik konstateret at mit Body
Mass Index viser en normal vægt og dermed omfang så står de rimelig tæt på
hinnanden.
> Der kan også være en betydende forskel omkring optankningsgraden, forstået
> sådan at din kan tænkes generelt at være fyldt, hvor din makker nærmest
> manisk
> kører på reservetanken altid og kun ihælder 5 liter af gangen :-/
Det skal jeg ikke kunne sige. Min...eller hendes...eller den bandit der bor
på matriklen, bliver sat ind den dag hvor hun kommer hjem og siger; nu
fryser jeg fingrene, hit med bilnøglen. Tankniveauet vil derfor være helt
tilfældigt.
> Bruger du karburatorsprit blot én gang årligt er dét også et stort skridt
i
> forhold til ham
Jeg benytter en del sprit, men karburatorsprit synes jeg har sådan en besk
smag så det holder jeg mig fra. Og min Bandit har aldrig nydt en skarp. Tænk
nu hvis jeg blev stoppet og de satte alkometeret på udstødningen og fandt ud
af at den havde nydt stærke drikke
--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat Ole Olsen: Jeg har aldrig kørt en maskine
hvor jeg ikke havde lyst til at skubbe fra med
foden for at komme hurtigere frem....
| |
Armand (29-05-2004)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 29-05-04 16:32 |
|
Per P. <milborg@FJERNe-privat.dk> skrev i en
news:40b89315$0$703$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
>
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:c99s5h$1g5l$6@news.cybercity.dk...
> >
> > Per P. <milborg@FJERNe-privat.dk> skrev i en
> > news:40b8355c$0$1216$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> > >
> > > Jag har aldrig i mine 75.000 Bandit km været ude for snavs ja sågar
> > > vand i mine karburatorer.
> > > Til gengæld har jeg en kammerat der har en Bandit og der har jeg før
> > > tappet vand af hans svømmehuse. Den eneste forskel der er på de to
> > > maskiner er stelnummeret, farven og så er der TCP kåbe på min.
> >
> > Hvad med opbevaringen - Specielt igennem vinteren?
>
> De rører ikke ved hinnanden, men det er tæt på. ............
>
> > Der kan også være en betydende forskel omkring optankningsgraden,
>
> Det skal jeg ikke kunne sige... den.. bliver sat ind den dag hvor hun
> kommer hjem og siger; nu fryser jeg fingrene, hit med bilnøglen.
> Tankniveauet vil derfor være helt tilfældigt.
Dét argument var rettet mod den gængse fyldningsgrad gennem hele sæson'en!
> > Bruger du karburatorsprit blot én gang årligt er dét også et stort
> > skridt i forhold til ham
>
> Jeg benytter en del sprit, men karburatorsprit synes jeg har sådan en besk
> smag .......
OK!
Omend ikke andet så fik herigennem lejlighed til at referere de gængse
muligheder for opståen af vand i bensinen
Der mangler dog lige: "optankning under åben himmel i regnvejr"
--
Armand.
| |
Jørgen Peter Nielsen (28-05-2004)
| Kommentar Fra : Jørgen Peter Nielsen |
Dato : 28-05-04 21:03 |
|
> Er der nogen som har oplevet noget lignende, eller som i øvrigt har bud
> på, hvad der er galt?
Har dine tændrørshætter metalkappe ?
Jeg har engang oplevet noget lignende, hvor det var en tændrørshætte med
overgang til metalkappen der var skyld i miseren.
Jørgen
SV650S
| |
|
|