gæld i motorcykel
Fra : Mikael N

Dato : 27-05-04 15:44

Hej hvordan tjekker man om der er gæld i en cykel inden man køber den ??

Mikael

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 27-05-04 15:51

"Mikael N" <mlvj@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej hvordan tjekker man om der er gæld i en cykel inden man køber den ??

Bilbogen, Aarhus

Fra : Jens Frandsen

Dato : 27-05-04 16:54

Klippet fra nettet:

-----------
Ang. gæld.
Du kan ringe til bilbogen mellem kl. 11 og 13 mener jeg det er, og der
oplyser man så de sidste 6 cifre i stelnummeret.
Deres nummer er: 86 12 91 45
-----------

Jens

Fra : Ninja Rider

Dato : 27-05-04 18:17

Hejsa

Mikael N wrote:
> Hej hvordan tjekker man om der er gæld i en cykel inden man køber den ??
Man ringer bare til sin bank og så undersøger de det med det samme....

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Mikael N

Dato : 27-05-04 18:34

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Man ringer bare til sin bank og så undersøger de det med det samme....

> [...]
Hej igen
Jeg takker for svarende
mikael

Fra : Bondemand

Dato : 27-05-04 19:19

For at undersøge dette kan man ringe til "Bilbogen" v/retten i Århus på tlf.
86 12 91 45 mellem kl. 11 og 14. Man skal kunne oplyse cyklens stelnummer.
Oplysningen er gratis.

Mvh
Jan

Fra : Troels Nielsen

Dato : 27-05-04 20:46

Hej Mikael,

Du kan også gøre det online på nettet på adressen www.nettidende.dk under
tingbogen. Her vælger du bilbogen hvori pant i køretøjer lyses. Her kan du
lave en søgning på stel nummeret. Hvis der kommer et resultat, kan du se
hvem pantsætter er samt pantebrevets størrelse.

Mvh TN

Fra : Ninja Rider

Dato : 28-05-04 15:34

Hejsa

> [...]
> lave en søgning på stel nummeret. Hvis der kommer et resultat, kan du se
> hvem pantsætter er samt pantebrevets størrelse.

Det er bare ikke allesammen der er med der...
Så du skal alligevel ringe til din bank.

Mvh Emil