Glæden ved gamle køretøjer til det daglige~
Fra : anders majland

Dato : 27-05-04 14:03

.... er de pludselige nedbrud....

Jeg var næsten nået hjem i aftes da lyset pludseligt begyndte at flimre
noget. Belært af tidligere erfaringer og det faktum at der ikke var så
langt hjem valgte jeg bare at klå på... Vel hjemme kunne jeg så
konstatere at der absolut ingen strøm var med slukket motor ...

Så kunne fejldindingen jo passende startes her til eftermiddag. Den var
nu ganske let. Den ene ledning var knækket af sikringsholderen.... Nå da
jeg alligevel skulle have loddekolpen frem valgte jeg at udskifte den
med en til almindelige fladsikringer som de bruges i biler. Så kan man
på enhver "servicestation" få en ny istedet for den glassikring der sad
der. Der fåes også automatsikringer som fladsikring så sådan en skal jeg
nu have fat i inden jeg næste gang får strømproblemer.. Jeg har fået
stået og brandt 2 glassikringer af. Så stod jeg med den 3 (og sidste jeg
havde) og vurderede om jeg troede jeg havde fundet alle fejl eller jeg
skulle sætte den i ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid