/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Honda VTR1000 Dyno...
Fra : Anders Hirsbro


Dato : 27-05-04 12:28

Ok.. har lige haft min VTR på bænken den har standard luftfilter og dysse
indstillinger og Leo potter..
krumtap 113,1 hk, gear 107,9 hk og baghjul 93,4 hk.
nogle andre der har haft deres VTR på bænk?
Min er Orange og muligvis importeret fra Schweiz eller Frankrig og derfor
muligvis droslet...



 
 
S.G (27-05-2004)
Kommentar
Fra : S.G


Dato : 27-05-04 12:52


"Anders Hirsbro" <andershirsbro@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:40b5d0b2$0$269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Ok.. har lige haft min VTR på bænken den har standard luftfilter og dysse
> indstillinger og Leo potter..
> krumtap 113,1 hk, gear 107,9 hk og baghjul 93,4 hk.
> nogle andre der har haft deres VTR på bænk?
> Min er Orange og muligvis importeret fra Schweiz eller Frankrig og derfor
> muligvis droslet...

Kan meget muligt være. Den burde have omkring de 100-105 på baghjulet
afhængig af hvad der er lavet. Er den fra schweiz kan det være knasterne
(dyrt) er du ehldig er det bare kabunaderne eller indsprøjning der skal
justeres, samt åbnes for noget mere luft et sted.
Vejen frem er en TL1000S :) :D
De kurver mc hospitalet har liggende har alle over 100hk på baghjulet

S.G
TL1000S Odense



SmaRTrxxv (27-05-2004)
Kommentar
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 27-05-04 13:15

S.G wrote:

> Vejen frem er en TL1000S :) :D

Been there, done that and got the RSV Mille

Thore


S.G (27-05-2004)
Kommentar
Fra : S.G


Dato : 27-05-04 13:59


> > Vejen frem er en TL1000S :) :D
>
> Been there, done that and got the RSV Mille

jaja er på vej :)



Moller (27-05-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 27-05-04 15:03

S.G wrote:
>>>Vejen frem er en TL1000S :) :D
>>
>>Been there, done that and got the RSV Mille
>
>
> jaja er på vej :)

   Vil det ik bare være bedre at få det rigtige antal Cyll. og så få
rettet den skæve op ???

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

Ukendt (27-05-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-05-04 15:39


Moller skrev i meddelelsen <40b5f4f5$0$3056$14726298@news.sunsite.dk>...
>S.G wrote:
>>>>Vejen frem er en TL1000S :) :D
>>>
>>>Been there, done that and got the RSV Mille
>>
>>
>> jaja er på vej :)
>
> Vil det ik bare være bedre at få det rigtige antal Cyll. og så få
>rettet den skæve op ???


Og øge vægten betragteligt ? Hmm..... Næeh !

mvh
Orla


>
>--
>VH
>Lars Molnit
>MZ ETZ 251 CDi
>Suzuki GSF 1200 S
>"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"



S.G (27-05-2004)
Kommentar
Fra : S.G


Dato : 27-05-04 19:10


> Vil det ik bare være bedre at få det rigtige antal Cyll. og så få
> rettet den skæve op ???

Hæhæ nop. Engang V2 altid V2 ingen tvivl der :)



SmaRTrxxv (27-05-2004)
Kommentar
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 27-05-04 21:10

S.G wrote:
>
> Hæhæ nop. Engang V2 altid V2 ingen tvivl der :)
>

Second on that...

Thore



Anders Hirsbro (27-05-2004)
Kommentar
Fra : Anders Hirsbro


Dato : 27-05-04 22:44


"SmaRTrxxv" <thoreentotre@firefemseksget2net.dk> wrote in message
news:40b64b2e$0$18676$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> S.G wrote:
> >
> > Hæhæ nop. Engang V2 altid V2 ingen tvivl der :)
> >
>
> Second on that...
>
> Thore
>
>

yep .... hmm tænkte lige noget.. farbriken opgiver jo altid krumtap hk og
Honda opgiver VTR1000 til at ha 106hk så er 113 da ikke slemt????



Moller (27-05-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 27-05-04 22:50

Anders Hirsbro wrote:


> yep .... hmm tænkte lige noget.. farbriken opgiver jo altid krumtap hk og
> Honda opgiver VTR1000 til at ha 106hk så er 113 da ikke slemt????

   På den anden side, hvordan i H... er den blev målt så du for de data ?

   krumtap 113,1 hk, gear 107,9 hk og baghjul 93,4 hk.

   Jeg kan forstå baghjuls heste, men har de skildt motoren ad for at måle
resten ?

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

Anders Hirsbro (27-05-2004)
Kommentar
Fra : Anders Hirsbro


Dato : 27-05-04 23:14

> Jeg kan forstå baghjuls heste, men har de skildt motoren ad for at måle
> resten ?
>
> --
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi
> Suzuki GSF 1200 S
> "http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

naa hehe tvivler jeg på det må være en udregning.. altså hvis der er så og
så mange heste på hjulet må der være så og så mange på krumtapen..



Ukendt (28-05-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-05-04 07:32


Anders Hirsbro skrev i meddelelsen
<40b66813$0$254$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
>> Jeg kan forstå baghjuls heste, men har de skildt motoren ad for at måle
>> resten ?
>>
>> --
>> VH
>> Lars Molnit
>> MZ ETZ 251 CDi
>> Suzuki GSF 1200 S
>> "http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"
>
>naa hehe tvivler jeg på det må være en udregning.. altså hvis der er så og
>så mange heste på hjulet må der være så og så mange på krumtapen..

Og som sådan intet bevendt ! Vær nu glad for at der faktisk stadig er tæt
på 100 hk på baghjulet, for så er det alligevel begrænset hvad skade de
uoriginale potter har gjort :-|

mvh
Orla
VTR 1000 Fie, rigtig fra fabrikken.



Moller (28-05-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 28-05-04 10:14

Anders Hirsbro wrote:

> naa hehe tvivler jeg på det må være en udregning.. altså hvis der er så og
> så mange heste på hjulet må der være så og så mange på krumtapen..

   Ok, det vil sige baghjulshestene er målt, og resten er gætteri :)


--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
"http://www.dfmc.dk/Lars_Molnit"

Anders Hirsbro (27-05-2004)
Kommentar
Fra : Anders Hirsbro


Dato : 27-05-04 18:44


"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
news:QDktc.1930$Fp.431@news.get2net.dk...
>
> "Anders Hirsbro" <andershirsbro@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:40b5d0b2$0$269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Ok.. har lige haft min VTR på bænken den har standard luftfilter og
dysse
> > indstillinger og Leo potter..
> > krumtap 113,1 hk, gear 107,9 hk og baghjul 93,4 hk.
> > nogle andre der har haft deres VTR på bænk?
> > Min er Orange og muligvis importeret fra Schweiz eller Frankrig og
derfor
> > muligvis droslet...
>
> Kan meget muligt være. Den burde have omkring de 100-105 på baghjulet
> afhængig af hvad der er lavet. Er den fra schweiz kan det være knasterne
> (dyrt) er du ehldig er det bare kabunaderne eller indsprøjning der skal
> justeres, samt åbnes for noget mere luft et sted.
> Vejen frem er en TL1000S :) :D
> De kurver mc hospitalet har liggende har alle over 100hk på baghjulet
>
> S.G
> TL1000S Odense
>
>


hmm nå.. har hentet det der dynolive10 hos mc hospitalet men ka ik få det
til at funge og ja port 21 er åben GRRR...



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408897
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste