"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
news:QDktc.1930$Fp.431@news.get2net.dk...
>
> "Anders Hirsbro" <andershirsbro@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:40b5d0b2$0$269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Ok.. har lige haft min VTR på bænken den har standard luftfilter og
dysse
> > indstillinger og Leo potter..
> > krumtap 113,1 hk, gear 107,9 hk og baghjul 93,4 hk.
> > nogle andre der har haft deres VTR på bænk?
> > Min er Orange og muligvis importeret fra Schweiz eller Frankrig og
derfor
> > muligvis droslet...
>
> Kan meget muligt være. Den burde have omkring de 100-105 på baghjulet
> afhængig af hvad der er lavet. Er den fra schweiz kan det være knasterne
> (dyrt) er du ehldig er det bare kabunaderne eller indsprøjning der skal
> justeres, samt åbnes for noget mere luft et sted.
> Vejen frem er en TL1000S :) :D
> De kurver mc hospitalet har liggende har alle over 100hk på baghjulet
>
> S.G
> TL1000S Odense
>
>
hmm nå.. har hentet det der dynolive10 hos mc hospitalet men ka ik få det
til at funge og ja port 21 er åben GRRR...