Carbon Can Co slipon´s ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-05-04 12:08

Hej,

nogen der kender Carbon Can Co potter fra england ?
http://www.carboncan.co.u

Deres priser virker ok, men har ikke hørt om dem før.

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Sten Eggers

Dato : 28-05-04 15:33

> nogen der kender Carbon Can Co potter fra england ?
> http://www.carboncan.co.u

Jeps, har en oval Titanium slip-on potte til min SV650s fra '99.
Pris...gav vist lige over 2200 DKK for 2 år siden.

Der kører alt for få af dem rundt her i DK.

God materialekvalitet og god service (fik byttet gummi u/b til ophænget, da
det første blev slidt/brændt efter 30 Kkm)
Efter de 30 Kkm skal ulden skiftes - men det er vist gældende for alle
slip-on's.

Nem at montere = nedstryger ;) - Tog omkring 15-30 minutter inkl. alt.
Der fulgte overgang med, så man kan montere original udstødning igen - på 5
minutter.
(Den er dog ikke helt i pasform, og skal have to spændebånd for at sidde
perfekt.)

Og så lige det vigtigste:
Lyden er for fed !!

På min motorcykel har den en god V2 buldren, uden at blive for påtrængende
høj og larmende.
Hverken ved lave eller høje omdrejninger
Det synes jeg personligt er et problem ved både AkraP., Micron oa.
Men det er jo smag og behag.

Kan anbefale både produktet og firmaet.

Mvh.
Sten E.
PMC
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=482

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-05-04 11:13

Hejsa

De minder meget om f.eks Blue Flame fra UK også....
www.sportsmc.dk

Klik på linket i min sign. for at se min Ovale i farvet titanium med
Powerport system...

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja