Markedsparasol - dyr eller billig?
Fra : Dorthe

Dato : 04-06-04 09:12

Hej NG

Vi har tilsyneladende et problem med at finde en ordentlig markedsparasol,
der holder mere end en sæson.
Vi har de sidste tre år købt en "billig" parasol hvert år til omkring
300-400 kr. De har dog kun holdt een sæson og er så gået i stykker!
(Parasollerne blev købt hos Ikea, Bauhaus og Jysk.)

Vi havde valgt at købe de billigere parasoller, da vi mente, at de dyrere
modeller ville miste farven lige så hurtigt som de billige. Men da vi nu har
prøvet at købe flere forskellige uden den store holdbarhed, overvejer vi nu
at købe en dyrere udgave, som måske kan holde længere end de billige.
Ved nogen her i gruppen, om det er en god investering at købe en dyrere
parasol eller ???

/Dorthe

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 04-06-04 19:28

> Vi har de sidste tre år købt en "billig" parasol hvert år til omkring
> 300-400 kr. De har dog kun holdt een sæson og er så gået i stykker!
> (Parasollerne blev købt hos Ikea, Bauhaus og Jysk.)

Vores fra Ikea står på anden sæson, og ser ud som ny - vi købte netop en
billig, fordi de dyre faktisk ikke holder mere end et par år.

Mvh Maria

Fra : Grethes

Dato : 06-06-04 15:31

Vores er nok i den dyre ende, da der ikke var andre muligheder dengang (13
år siden) Kostedede så vidt jeg husker omkring 1400 kr......... og den
holder stadig, om den ser ud som ny, nej selvfølgelig ikke, men har også
været brugt 13 somrer, så har fået lidt jordslået pletter (råhvid) men
ellers fejler den intet. Om dem man køber idag er lige så holdbare??
tvivler.........men rundt regnet, så har vores kostet os ca. 100 kr. pr år.
Så i det lange løb den billigste løsning.

Mvh
Grethe