Tror i fælgerne passer ? Golf 3 + lidt mer~
Fra : J.K.Arning

Dato : 04-06-04 08:07

Jeg har nogle originale Audi A3 årgang 96 allu fælger liggene
( 4 huls ) .. desværre ligger de på et lager hvor jeg ikke lige kan
komme til dem .. og så kom jeg til at tænke på om de vil passe
på min Golf 3 årgang 94 som også kører med 4 huls fælger.

Tror i de vil passe ?

Og så lige en ting mere .. jeg har ikke den rigtige manual til bilen
og kan simpelthen ikke finde ud af at stille uret i bilen .. nogle der
kan huske hvordan man gør .. eller har et link til en manual ?

Regards

--
" Never be afraid to try something new... Remember,
amateurs built the ark. Professionals built the Titanic. "

Fra : Christabel & Anders

Dato : 04-06-04 10:12

Fælgene passer ikke der til!
Audi køre med en hulafstand på 106 mm, hvor VW har en hulafstand på 100 mm.
Men fælgene passer på en Ford Mondeo!!! det er samme hulafstand, i en ikke
helt gennemtænkt handel fik jeg købt et sæt fælge sidste sommer, som
angiveligt skulle passe på min VW, men da jeg så skulle til at sætte dem
på - ja så passede de ikke og det viste sig så at de fælgene var fra en Audi
og ikke en VW som sælgeren havde sagt.
Heldigvis fik jeg dem solgt hurtigt - enddog med lidt fortjeneste
......men inden jeg solgte dem, fik jeg dem målt ud hos en dækmand og han
fortalte at Audi og Ford Mondeo havde samme hulafstand!

Chris & Anders
Klik: www.vesterhavsrock.dk - hvor bl.a. Zididada, C21, Safri Duo spiller!

Fra : J.K.Arning

Dato : 04-06-04 10:20

Christabel & Anders wrote:
> [...]
> .....men inden jeg solgte dem, fik jeg dem målt ud hos en dækmand og
> han fortalte at Audi og Ford Mondeo havde samme hulafstand!

Darn .. bare ærgerligt ..

Regards

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-06-04 10:45

On Fri, 4 Jun 2004 11:19:34 +0200, "J.K.Arning"
<spam@_remove_arning.dk> wrote:

>Darn .. bare ærgerligt ..

Prøv liiige at læse hér: www.nysynet.dk/hjuldata.htm

/Mogens

Fra : J.K.Arning

Dato : 04-06-04 11:10

Mogens Knudsen wrote:

> Prøv liiige at læse hér: www.nysynet.dk/hjuldata.htm

Tak for linket Mogens .. tallene for A3 Vs. Golf 3 ser
sådan her ud:

8L 5-100 38 57,1 B14x1,50
1H 4-100 38 57,1 B12x1,50

Så .. æhh .. jeg er ikke nogen haj til det her men det
ser ikke ud til at passe eller forstår jeg det forkert ?

Boltene på A3 `eren er 14 milimeter og 12 milimeter på
Golfen .. går det ?

Det ville jo være dejligt når jeg nu har dem liggende.

Regards

Fra : bme

Dato : 04-06-04 11:16

> [...]
>
> Så .. æhh .. jeg er ikke nogen haj til det her men det
> ser ikke ud til at passe eller forstår jeg det forkert ?

nej, den ene kører med fire huller, den anden med 5!

> Boltene på A3 `eren er 14 milimeter og 12 milimeter på
> Golfen .. går det ?

nej, men det er også ligegyldigt - fælgene passer jo ikke.

> Det ville jo være dejligt når jeg nu har dem liggende.

Surt show

Fra : J.K.Arning

Dato : 04-06-04 11:19

bme wrote:
> nej, den ene kører med fire huller, den anden med 5!

Ok .. sagen er den at jeg ikke lige har adgang til dem
men det fårjeg i weekenden .. men jeg spurgte en der
havde set på fælgerne fornyligt og han sagde de var med
4 huller ..

Jeg må nok vente og se på dem i weekenden.

Regards