Salgsbetingelser ved internethandel/abonne~
Fra : Anders Christensen

Dato : 04-06-04 12:39

Hejsa NG

Jeg tænkte på om der mon findes en eller anden form for standardudgave
af ovenstående man kan bruge uden videre?
Eller om man selv skal til at forfatte en, eller høre om nogen af jer
har en man må tage udgangspunkt i, uden risiko for at få ballade med
ophavsret og lignende? (Hvis man da kan kalde sådan noget for et værk)
Hvilke lovkrav er der til sådan noget? (hvis i ved det, ellers må jeg jo
spørge i dk.videnskab.jura..)

Den skal bruges til et forhåbentlig kommende firma der beskæftiger sig
med webløsninger og specielle hostingløsninger/abonnementer.

Nogen der har et bud på hvad jeg skal være særligt opmærksom på her,
eller evt kan henvise mig til nogen betingelser jeg kan tage udgangspunkt i?

Mvh Anders Christensen