Hvorfor vil Panther ikke som Jaguar?
Fra : Mich Ottosen

Dato : 04-06-04 23:41

Modemindstillingerne i Pantheren virker ikke helt godt. Prøver lige nu
at koble op til TDCs modempulje på 87 31 11 11 med PB'esn interne modem,
men bliver smidt af. TDCs hjemmeside er umulig at rode med (har prøvet
via en anden virksom opkobling). Det er ikke muligt at se telefonnumrene
på deres modempuljer. Den fil jeg har med de telefonnumre er efterhånden
lidt antik, så jeg véd ikke om de virker, men det har været fint nok
tidligere: låne en telefon hos venner og familier, sætte telefonnummeret
på den nærmeste modempulje op. Så har det spillet fint (i Jaguaren)

Og lad nu være med at anbefale, at jeg _ringer_ til telefonselskabet
TDC, de har jo lukket nu. Når de er til stede, kan man blive ringet op
efter flere timer/dage af en supporter, som lyder meget forundret i
telefonen, når man siger, at det er en Mac, det drejer sig om.

Nej, her i gruppen får man nok mere kvalificeret hjælp

v.h.
Mich

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-06-04 15:19

Mich Ottosen <NN@post.kasse.invalid> wrote:

> [...]
> telefonen, når man siger, at det er en Mac, det drejer sig om.
>
> Nej, her i gruppen får man nok mere kvalificeret hjælp

Afblæst. Selvhjælp er en god ting. Kombineret med en portion tålmodighed

v.h.
Mich.