Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til køb af nyt digitall kamera med C~
Fra : FnkyFrank

Dato : 01-06-04 18:15

Hej alle i kloge hoveder

Jeg skal købe et nyt digital kamera med følgende krav:

1: Compact Flash kort
2: AA Batterier
3: God optik (opløsning er ikke så vigtig)
4: Nogenlunde optisk zoom
5: Ikke så stort

Nogen der har et eller flere gode forslag. Jeg kan godt lide IXUS´s design,
men de har desværre special batteri.

MVH Frank

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 01-06-04 18:43

> Nogen der har et eller flere gode forslag. Jeg kan godt lide IXUS´s
design,
> men de har desværre special batteri.

Canon Powershot A60 når det skal være billigt - Canon Powershot A75 når det
skal være luxus.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 01-06-04 21:34

Andreas M. Hansen skrev:

> design,

> Canon Powershot A60 når det skal være billigt - Canon Powershot A75 når det
> skal være luxus.

Ja - noget i den stil. Midtdata har A60 på tilbud til 1300 kr, men sikr
dig lige at det er med dansk manual hvis den er vigtig for dig

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-04 16:38

"Jesper Brunholm" skrev i en meddelelse news:40bce83f$1@news.wineasy.se

> Ja - noget i den stil. Midtdata har A60 på tilbud til 1300 kr, men
sikr
> dig lige at det er med dansk manual hvis den er vigtig for dig

Jeg kunne da også godt bruge et digitalkamera, så jeg tjekkede lige
prisen på ovenstående kamera hos de lokale fotohandlere.
Prisen gik fra 2999 til 1299, så jeg er på vej for at købe et.

--
Mvh Kajo

Fra : Peter C:\\>

Dato : 01-06-04 21:20

"FnkyFrank" <f.dick@-remove-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 4: Nogenlunde optisk zoom
> 5: Ikke så stort
>
> Nogen der har et eller flere gode forslag. Jeg kan godt lide IXUS´s

Nikon Coolpix 3100

1: OK !
2: OK !
3: Kender jeg ikke noget til !
4: 3X
5: OK !

MVH Peter C:\

Fra : Gert Medom

Dato : 01-06-04 21:48

Hej.

Du kan overveje en Powershot S1 IS med 10X optisk zoom. Jeg ved ikke hvilken
form/str A-serien har, men jeg tror ikke S1 er så meget større?

kameraet er interessant at arbejde med.

Hilsen Gert

Fra : Henrik Sahl

Dato : 01-06-04 22:56

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
hvilken
> form/str A-serien har, men jeg tror ikke S1 er så meget større?

Det er ihvertfald dobbelt så tykt

6.4 Cm x 10.1 Cm x 3.2 Cm
7.8 Cm x 11.1 Cm x 6.6 Cm

Mvh