Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt hjælp
Fra : Anja Holdum

Dato : 01-06-04 11:10

Hej

Jeg vil købe et kamera til min kæreste i far´s dag gave fra ungerne men jeg
er lidt på herrens mark. Hvor kan jeg finde hjælp til hvilken mærke og hvad
det koster her på nettet?

På forhånd tak
anja

Fra : Per O.

Dato : 01-06-04 11:49

Anja Holdum wrote:
> Hej
>
> Jeg vil købe et kamera til min kæreste i far´s dag gave fra ungerne
> men jeg er lidt på herrens mark. Hvor kan jeg finde hjælp til hvilken
> mærke og hvad det koster her på nettet?

Prøv at kigge her: http://www.edbpriser.dk/forsiden.asp

Gå ind under hardware og find punktet digital kamera

M.v.h.
Per O.

Fra : Claus Hastrup

Dato : 01-06-04 14:59

"Anja Holdum"skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> er lidt på herrens mark. Hvor kan jeg finde hjælp til hvilken mærke og

Hej Anja,
Hvis du ikke helt ved, hvad du skal gå efter, kan du måske hente hjælp her:
http://reviews.cnet.com/Digital_cameras/2001-6501_7-0.html?tag=glnav

(Bemærk,at priserne er lavere end dem, du kan forvente at finde i Danmark,
men deres top-10 lister over kameraer i forskellige kategorier er en ok
rettesnor.)

mvh.

--
Claus Peter Hastrup

Fra : Per O.

Dato : 01-06-04 16:34

Anja Holdum wrote:
> Hej
>
> Jeg vil købe et kamera til min kæreste i far´s dag gave fra ungerne
> men jeg er lidt på herrens mark. Hvor kan jeg finde hjælp til hvilken
> mærke og hvad det koster her på nettet?

Hvis du vil have mere viden om de enkelte kameraer er der ingen vej udenom
denne side: http://www.directimported.com.au/down/570000.htm

Godt nok på udenbys men stadig den bedste side

Per O.

Fra : Claus Hastrup

Dato : 01-06-04 16:42

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du vil have mere viden om de enkelte kameraer er der ingen vej udenom
> denne side: http://www.directimported.com.au/down/570000.htm
>
> Godt nok på udenbys men stadig den bedste side

Helt enig - en billedserie, der viser hvordan en lækker bil bliver smadret,
er nutildags nok den bedste måde at opnå viden om kameraer

Fra : Per O.

Dato : 02-06-04 02:19

KLIP

> Helt enig - en billedserie, der viser hvordan en lækker bil bliver
> smadret, er nutildags nok den bedste måde at opnå viden om kameraer

Det var da godt det ikke var en pornoside jeg fik smidt et link ind til

Per O.

Fra : TC

Dato : 01-06-04 20:18

"Per O." <> skrev i en meddelelse news:c9i7go$tne$1@news.net.uni-c.dk...

> Hvis du vil have mere viden om de enkelte kameraer er der ingen vej udenom
> denne side: http://www.directimported.com.au/down/570000.htm
>
> Godt nok på udenbys men stadig den bedste side
>
> Per O.

Er det ikk en liiidt dyr måde, at købe kamera på?????

Tommy

Fra : Per O.

Dato : 02-06-04 02:18

Per O. wrote:
> [...]

Her kommer det svar jeg ville have sendt: http://www.dpreview.com/

Jeg havde ikke fået kopieret linket rigtigt over i meddelelsen. Jeg beklager
fejlen. Men det er da en lækker bil ... ikke.

Per O.

Fra : Anja Holdum

Dato : 02-06-04 09:07

> [...]
jeg
> er lidt på herrens mark. Hvor kan jeg finde hjælp til hvilken mærke og

Hej igen

Tak for hjælpen.
Jeg er endt med at købe Canon Digital IXUS 500

Anja