Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Husk karnevallet i København i morgen....
Fra : Claus Smith

Dato : 28-05-04 15:59

....hvor jeg da håber at støde på nogle af jer andre :)

Der er noget info om start og slut på www.karneval.dk

Claus Smith

Fra : Tommy Jensen

Dato : 28-05-04 16:30

On Fri, 28 May 2004 16:59:18 +0200, "Claus Smith"
<pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> wrote:

>...hvor jeg da håber at støde på nogle af jer andre :)
>
>Der er noget info om start og slut på www.karneval.dk

Har du en ide om hvor der er bedst chance for nogle gode billeder?

MVH Tommy

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-05-04 17:56

Tommy Jensen <toj@worldonline.dk> wrote:

> [...]

Det er startet i dag fredag.

>Har du en ide om hvor der er bedst chance for nogle gode billeder?

Lørdag kl. 12 starter paraden fra Kongens Nytorv (ved metrostationen).
De går/danser via Strøget til Rådhuspladsen.Der skulle komme omkring
1200 dansere i 35 grupper.

Peter

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-05-04 18:03

Claus Smith wrote:

> ...hvor jeg da håber at støde på nogle af jer andre :)
>
> Der er noget info om start og slut på www.karneval.dk

Jeg fik 170 gode billeder sidste år.
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_%26_miljoeer/karneval/preview_01of15.html

Men hvis lyset er lige så gråt, flat og kontrastløst som i dag, så
kan det ikke svare sig at bruge tid på den store karnevalsparade.

Jeg har faktisk allerede overvejet, at natparaden er mere spændende,
men også meget sværere at fotografere.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : 2rb1

Dato : 28-05-04 22:58

> [...]
> kan det ikke svare sig at bruge tid på den store karnevalsparade.
>
> Jeg har faktisk allerede overvejet, at natparaden er mere spændende,

Al vejr er fotovejr - et spørgsmål om at kompensere ;0)

Mvh. 2rb1

Fra : C.Stensgaard

Dato : 30-05-04 13:20

You got that right.