Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny optik fra Nikon
Fra : Bo Bjerre

Dato : 28-05-04 15:33

Hej,

Jeg løb lige over denne vidunderlige 200mm bl. 2, som kommer om nogle
måneder. Billig er den ikke, men man har da lov at drømme.

http://www.dpreview.com/news/0405/04052801nikkor200.asp

Bo //

Fra : HKJ

Dato : 28-05-04 15:50

"Bo Bjerre" <post@sidebanenFJERNES.dk> wrote in message
> Jeg løb lige over denne vidunderlige 200mm bl. 2, som kommer om nogle
> måneder. Billig er den ikke, men man har da lov at drømme.
>
> http://www.dpreview.com/news/0405/04052801nikkor200.asp

Har du set noget pris estimat af den, siden du siger at den ikke er billig.

Ok, jeg tror heller ikke den er billig, men er det over eller under 40k?

Fra : Claus Smith

Dato : 28-05-04 15:58

Jeg læste mig frem til en pris på 4500 euro.....!

Men ellers ser det spændende ud, glæder mig til at få den i hånden til
prøveskydning.

Claus Smith

Fra : Bo Bjerre

Dato : 28-05-04 18:47

"Claus Smith" <pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> wrote in message

> Jeg læste mig frem til en pris på 4500 euro.....!

Det må være en drøm. Jeg har de gamle manuelle, der ligger på hver side af
den: 180/2.8 og 300/2.8
Jeg ville gerne bytte dem begge for een af de nye, evt med en 1.4
teleconverter

Bo //
-ja, prisen kan vel ikke forhandles, så måske skal jeg vente 5 år, til den
kommer til salg som brugt....

Fra : Alex Jensen

Dato : 28-05-04 19:09

Der er kun ét rigtigt svar:

HABA HABA... savle savle...

Mvh Alex

Fra : Bo Bjerre

Dato : 28-05-04 20:24

"Alex Jensen" <news@offline.dk> wrote in message
> Der er kun ét rigtigt svar:
>
> HABA HABA... savle savle...

efter at have set det, måtte jeg indrømme, at jeg bruger str 48 i mundvand
)

Bo //