Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Filnavne; Canon A70
Fra : Denn!s H

Dato : 25-05-04 09:49

Hej

I starten når jeg hentede mine billeder fra kameraet over på min pc,
startede filnavnene med tre cifre, underscore og billednummer
105_0253.JPG

Nu hedder filerne
IMG_0429.JPG

Hvordan får jeg den oprindelige navngivning tilbage?
Da jeg ikke kan bruge "IMG" i filnavnet til noget, men det kan jeg derimod
de tre cifre.

--
Denn!s

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-05-04 11:09

"Denn!s H" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan får jeg den oprindelige navngivning tilbage?
> Da jeg ikke kan bruge "IMG" i filnavnet til noget, men det kan jeg derimod

+++++++++++++++++++++
Hej Denn!s.

Det kommer an på hvilken software du bruger til at hente billederne over
harddisken med. Hvis jeg bruger et adobe program så kommer billederne til at
hedde noget med IMG i filnavnet, men bruger jeg windows xp's indbyggede
guide til at hente billerne med, kan de f.eks komme til at hedde
105_0253.JPG. Du kan jo også bare selv skrive hvad de skal hedde.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Denn!s H

Dato : 25-05-04 13:53

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40b31abb$0$417$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> guide til at hente billerne med, kan de f.eks komme til at hedde
> 105_0253.JPG. Du kan jo også bare selv skrive hvad de skal hedde.

Jeg prøvede at afinstallere min Canon software Zoombrowser EX. Derefter
inst. jeg den medfølgende software.
Og alt var som det skulle være.
Derefter opdaterede jeg softwaren fra upg. Canon hjemmeside og fejlen kom
tilbage :(
Prøver lige at skrive til 'KANON'

--
Denn!s

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-05-04 17:52

> [...]
> Og alt var som det skulle være.
> Derefter opdaterede jeg softwaren fra upg. Canon hjemmeside og fejlen kom

++++++++++++++++++

Hej Denn!s.

Du må meget gerne lige skrive tilbage, vil gerne lige høre deres svar, jeg
har nemlig også haft lidt problemer med deres software.

Fra : Peter Holm

Dato : 26-05-04 05:13

, men bruger jeg
> windows xp's indbyggede guide til at hente billerne med, kan de f.eks
> komme til at hedde 105_0253.JPG. Du kan jo også bare selv skrive hvad
> de skal hedde.

Hvor dan starter man denne guide i win xp ?

Mvh
Peter

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-05-04 11:47

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor dan starter man denne guide i win xp ?
>
> Mvh
> Peter

Hej Peter.

Du kan se det her