Audi RS6 får mere effekt
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 21:17

Hejsa

Audi har besluttet at lukke lidt mere op for RS6, der nu kommer i en "plus"
udgave med 480 hk. Samtidig har de hævet hastighedsbegrænseren til 280 km/t.

http://tinyurl.com/2sgm7

Voldsom familie-bil skal jeg love for. Mon ikke den laver en pæn
forskydning - selv med Camp-let...(?)

Hvis man ikke er tilfreds, kan man jo altid få den chippet til over 500 hk.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 21:24

Billeder: http://tinyurl.com/2d7lw

--
/Jan W Nielsen

Fra : Frederik

Dato : 03-06-04 21:26

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote in message
> [...]
> forskydning - selv med Camp-let...(?)
>
> Hvis man ikke er tilfreds, kan man jo altid få den chippet til over 500

I vores dieseldiskussion, har jeg opgivet 80-120 km/h.

Sandsynligvis kick-down.

Mvh.

Frederik