Peugeot 406: Speedometerprobl.
Fra : Andreas Jensen

Dato : 03-06-04 13:22

Hej derude

Min 406, 1.8SL har flg. problem: Ved koldstart og et stykke tid frem
fungerer mit speedometer fint. Når motoren når ca. 80 gr. begynder nålen at
vibrere og kort efter falder den til 0 (uanset hastughed). Det såkaldt
autoriserede værksted vil udskifte hele instrumentpanelet til 2.400 kr. eks.
moms og arbejdsløn.

Har I nogen go'e ideer ?

Med venlig hilsen
Andreas Jensen

Fra : bme

Dato : 03-06-04 16:59

> [...]
> vibrere og kort efter falder den til 0 (uanset hastughed). Det såkaldt
> autoriserede værksted vil udskifte hele instrumentpanelet til 2.400 kr.

Stelforbindelserne - de kan give nogle sjove fejl i instrumentet.

/bo