2 Personers varevogn på hvide plader ??
Fra : Brian S Jensen

Dato : 03-06-04 11:51

Hej

Der kører mindst én (2 tror jeg), Toyota Hilux rundt i Svendborg på hvide
plader - hvorfor
er det lige man vælger at betale i dyre domme for at få hvide plader på
sådan én ???

Det er godt nok den model som har et *lille* rum bagved forsæderne hvor der
er en lille
form for taburet i hver side - men så vidt jeg ved, så er der ikke seler til
dem - ja, jeg forstår
det ikke helt

Er der nogen forklaring, eller er det fordi at de har brug for at
transportere personer bagi ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-06-04 12:02

Brian S Jensen wrote:
> Er der nogen forklaring, eller er det fordi at de har brug for at
> transportere personer bagi ?

He he.
Er der også tonet ruder i?
Og små firkantet, hvor ruderne ikke er tonet?

Så er de vel ligeglade, da dem, der får pengenen for reg. afgiften er de
samme, som betaler den... (Staten).

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Brian S Jensen

Dato : 03-06-04 12:17

meddelelse news:40bf0516$0$3051$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Og små firkantet, hvor ruderne ikke er tonet?
>
> Så er de vel ligeglade, da dem, der får pengenen for reg. afgiften er de

Nej - det er IKKE en fotovogn

- og ingen sorte ruder

Mvh.
Brian

Fra : Mikael L

Dato : 03-06-04 12:26

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:40bf0516$0$3051$14726298@news.sunsite.dk...

> Nej - det er IKKE en fotovogn

Det kan jo stadig være nogen som er ejet af staten og derfor er
afgiftsfritaget.

Mikael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-06-04 12:30

Brian S Jensen wrote:
> Nej - det er IKKE en fotovogn
>
> - og ingen sorte ruder

Tja. Det er nok nogen der ikke betaler reg. afgift der har den...
Med mindre det er en mandskabsvogn du har set...
Eller tv-/video vogn...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Thomas H.

Dato : 03-06-04 12:25

> [...]
> dem - ja, jeg forstår
> det ikke helt
>
> Er der nogen forklaring, eller er det fordi at de har brug for at

Jeg har flere set, en gul Skoda Favorit med lad, og hvide plader, det undrer
mig også en del hvorfor, så den vil jeg også lige have en forklaring på

Fra : Mikael L

Dato : 03-06-04 12:29

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har flere set, en gul Skoda Favorit med lad, og hvide plader, det
undrer
> mig også en del hvorfor, så den vil jeg også lige have en forklaring på

Det er vel en der har bygget den om mens der sad plader på den, eller bare
efter afgiften var betalt.

Mikael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-06-04 12:29

Thomas H. wrote:
> Jeg har flere set, en gul Skoda Favorit med lad, og hvide plader, det
> undrer mig også en del hvorfor, så den vil jeg også lige have en
> forklaring på

Der findes en Skoda med lad, som kan laves om til en 4 personers...
Mon ikke det er den, du har set?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 03-06-04 18:06

Det er en Favorit "Fun" mener jeg den hedder.

I denne bil kan man åbne bagtil og 2 sæder placeres på ladet så vidt jeg
husker...

Fra : Verner Johnsen

Dato : 03-06-04 20:04

On Thu, 3 Jun 2004 13:24:57 +0200, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>Jeg har flere set, en gul Skoda Favorit med lad, og hvide plader, det undrer
>mig også en del hvorfor, så den vil jeg også lige have en forklaring på

Der er allerede flere, som har nævnt hvad det er.
Her kan du oven i købet se billeder af den:

<http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4724>

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Thomas H.

Dato : 04-06-04 09:28

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er allerede flere, som har nævnt hvad det er.
> Her kan du oven i købet se billeder af den:
>
> <http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4724>

Ok, jamen det giver jo lidt mening, tak