cigarrøg
Fra : thomas andersen

Dato : 03-06-04 12:30

Hej,

nogen der har et godt middel mod subj. Det skal siges at kabinen er renset
med damp og det har fjerbnet den gule nikotin, men lugten er der desværre

Thomas

Fra : TG4600

Dato : 03-06-04 13:09

"thomas andersen" <thomas.andersen.fjern denne tekst.@electrolux.dk> wrote
in message news:40befdd2$0$227$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> med damp og det har fjerbnet den gule nikotin, men lugten er der desværre

Du kan prøve at stille en skål med eddike i bunden af bilen natten over. Du
skal bar huske at fjerne skålen inden du skal ud at køre - eller også give
dig til at træne limousine-kørsel

Jeg ved at tricket virker i en lejlighed, så mon ikke det kan lade sig gøre
i løbet af nogle nætter!?!

/TG

Fra : Tackleberry

Dato : 03-06-04 13:59

"thomas andersen" <thomas.andersen.fjern denne tekst.@electrolux.dk> skrev i
en meddelelse news:40befdd2$0$227$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej,
>
> nogen der har et godt middel mod subj. Det skal siges at kabinen er renset
> med damp og det har fjerbnet den gule nikotin, men lugten er der desværre

Jamen så lad da de cigarar være..
Stop da med at ryg dem.
)

Tackleberry.

Fra : thomas andersen

Dato : 04-06-04 08:08

"Tackleberry" <COP@academy.com> wrote in message
> [...]
> )
>
> Tackleberry.
>
> Ja i og for sig et godt råd, men det er ikke mig, det er den tidligere
ejer.

thomas

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-06-04 13:46

On Thu, 3 Jun 2004 12:30:28 +0100, "thomas andersen"
<thomas.andersen.fjern denne tekst.@electrolux.dk> wrote:

>nogen der har et godt middel mod subj. Det skal siges at kabinen er renset
>med damp og det har fjerbnet den gule nikotin, men lugten er der desværre

1) Ikke alle finder eddike nogen god idé - desuden er det syreholdigt!
2) Nye dæk afgiver lugten af ny bil, hvilket jo er okay :)
3) Michael skriver:
"Jeg gik ned i Matas og købte noget "R10 Lugtefjerner" og
sprøjtede det i sæder, loft, gulv og sådan rundt omkring. Dét
tog den dårligt lugt 100%. Kan hun anbefales. Mener jeg
måtte slippe 100,- for ½ liter, men det virker også"

/Mogens