home made Offroad gitter
Fra : Morten Juel

Dato : 03-05-01 11:11

Så nu har jeg lige fået fusket et gitter til min lygte )
Det bliver cool, og så med en plexiglas plade lige inde bag ved )
Så kan de svenske sten bare komme an )

Det kan ses på news:dk.binaer under samme topic

Mvh
Morten **som skal på afvendings kursus**

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-05-01 15:56

Morten Juel wrote:

> Så nu har jeg lige fået fusket et gitter til min lygte )
> Det bliver cool, og så med en plexiglas plade lige inde bag ved )
> Så kan de svenske sten bare komme an )

Hmm, jeg kunne også godt bruge sådan et gitter på min gixxer Her den
anden dag fik jeg lige et stenslag i den ene forlygte. Der blev dog kun
slået en lille flis af, og så kom der et hul på 2 mm² Men pyt, tape er
jo en udmærket "midlertidig" løsning Det ville jo være træls at
ødelægge parabolen.
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk