Programmering af Ungo 6802 autoalarm
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-04 21:41

Hejsa!

Er der nogen her i nyhedsgruppen der har forstand på at programmere en
UNGO 6802 autoalarm?

Jeg mener, virkelig programmere - ikke blot følge vejledningen, fordi
den kan jeg selv følge, og det virker nul og nix.

Det jeg bla. er interesseret i, er at få slået automatisk tilkobling
af startspær samt lås af central-låse efter 20 sek uden tænding på
bilen.

Jeg har fulgt eksemplet i den medleverede manual, og det virker bare
ikke.

Eksempelvis kan jeg heller ikke slå lyd til når man til/frakobler
alarmen.

Håber på lidt hjælp her.

Mange tak!

Mvh. Jimmy

Fra : Boss

Dato : 03-06-04 10:05

<Jimmy Hansen> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke.
>
> Eksempelvis kan jeg heller ikke slå lyd til når man til/frakobler

Hej Jimmy.

Prøv at kontakte http://www.lpas.dk Lindgaard Pedersen A/S, det er dem der
har udviklet UNGO's styreprogram for det danske marked, og er meget flinke

Banemarksvej 50 B
2605 - Brøndby
Telefon 4344 8811
Fax 4344 8701

Æblevænget 3
8900 Randers
Tlf. 86408811
Fax: 86408851

MVH Boss

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 13:26

On Thu, 3 Jun 2004 11:04:54 +0200, "Boss" <dkNOSPAM@HERE.auc.dk>
wrote:

>Prøv at kontakte http://www.lpas.dk Lindgaard Pedersen A/S, det er dem der
>har udviklet UNGO's styreprogram for det danske marked, og er meget flinke

Hejsa!

Mange tak for hjælpen. Fandt ud af at Lindgard Pedersen har en hel
support-site hvor man bla. kan downloade manualer og installations
vejledninger til deres forskellige produkter.

Desværre løste det ikke mit problem, jeg kan stadig ikke programmere
alarmen, så jeg har mistanke om at den ikke er installeret korrekt,
selvom alle "normal" funktioner fungere helt efter hensigten.

Mvh. Jimmy