Nogle der kender denne CD fra Tolerance ??
Fra : Kenneth

Dato : 02-06-04 15:40

http://www.tolerance.dk/showpage.asp?lPageID=13

Er der noget ved den ? kan nemmelig få en kopi af den

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 02-06-04 16:26

Jeg tror ikke gruppen her besvarer spørgsmål ang ulovligheder....

Fra : Per O.

Dato : 02-06-04 16:47

Martin / Fårevejle wrote:
> Jeg tror ikke gruppen her besvarer spørgsmål ang ulovligheder....

Er den glorie selvpudsende ?

Per O.

Fra : Peter Weis

Dato : 02-06-04 20:26

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> wrote in news:40bdf196$0$446
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Jeg tror ikke gruppen her besvarer spørgsmål ang ulovligheder....

Bortset fra overskridelser af hastighedsgrænserne

mvh
peter

Fra : dosser

Dato : 02-06-04 16:46

Jep, cd'en fejler ikke noget, bruger den jævnligt i mit arbejde.
Og den opdateres jævnligt, og så skal der en ny kode til, netop for at at
der er penge til at kunne opdatere så os betalende kunder hele tiden er "up
to date", når der kommer nye biler på værkstedet.

--
Jan

Vær venlig IKKE at tilføje adressen i deres navnekartotek!
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen med henblik på at undgå
SPAM og VIRUS!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-06-04 17:02

"Kenneth" <bandit@tele2adslREMOVE.dk> skrev :

>Er der noget ved den ? kan nemmelig få en kopi af den

Husk en kopi af donglen ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : ham

Dato : 02-06-04 18:40

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> [...]
Du kan da få den uden problemer ved at henvende dig til tolerance, men
problemet er jo at få koden, da jeg købte det gav jeg da 7500,- for det, så
går man nok ikke og deler sin kode ud til ale og enhver

> Husk en kopi af donglen ;)

Jeg har nu aldrig set der skal en dongle til, men det har jeg derimod til
ETKA, som er det program som VW bruger

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-06-04 18:53

On Wed, 02 Jun 2004 18:01:36 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Husk en kopi af donglen ;)

Dongle, er det ikke ligesom meget passe i de her dage?
Flemming Jacobsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-06-04 19:35

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev :

>Dongle, er det ikke ligesom meget passe i de her dage?

Næeh , jeg ser en hel del dongler (Hasp) i dagligdagen - effektiv
sikring mod udvanding af økonomien ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Jakob

Dato : 02-06-04 19:03

Undskyld mig - men manden har da på intet tidspunkt nævnt om det er en legal
kopi eller en piratkopi - så fald lige ned folks og besvar mandens spørgsmål
sagligt i stedet for straks at tro han er monsterpirat og slå ham ned på
stedet :)

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-04 20:00

> [...]
spørgsmål
> sagligt i stedet for straks at tro han er monsterpirat og slå ham ned på

hmm, er der nogen her i gruppen der har retten til at distribuere software
fra dette firma?
Om man tager en kopi af en gratis CD gør ingen forskel, hvis man ikke har
rettigheden til at distriburere det videre.

--
Tom

Fra : Henning

Dato : 02-06-04 20:33

On Wed, 2 Jun 2004 20:59:53 +0200, "Tom" <t> wrote:

> [...]
>Om man tager en kopi af en gratis CD gør ingen forskel, hvis man ikke har
>rettigheden til at distriburere det videre.

Der står faktisk ingen steder, det er en hjemmelavet kopi. Køber du
den originale skive er der stadig tale om at "få en kopi".

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : alexbo

Dato : 02-06-04 19:15