Onkel Høyer og THansen - er det to sider a~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 02-06-04 13:17

Hej gruppe,

Jeg så lige at Onkel Høyer kommer til byen d. 2 september - hvordan er
kvaliteten af deres ting i grunden ? - jeg kan se at priserne ligner
THansens temmeligt meget.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : TGD

Dato : 02-06-04 13:34

> Hej gruppe,
>
> Jeg så lige at Onkel Høyer kommer til byen d. 2 september - hvordan er
> kvaliteten af deres ting i grunden ? - jeg kan se at priserne ligner
> THansens temmeligt meget.

Det er det samme.

Thansen har jeg endnu ikke købt noget i - var ved at købe et næsehjul mv.
til en trailer, der var kun supperdupper tilbud om søndagen prisen med det
hele ville lbive ca. 250 kr. Nåede det ikke. Men 2 dage efter var jeg i Jem
& Fix og fik det samme for 150 kr uden superduper tilbud.

Reservedele til Kasketten køber jeg i Onkel Høyer, har ikke noget klage
over, bruger aldrig over 300 kr da alt er billigt.

Fra : KubikH

Dato : 02-06-04 15:29

> "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hejsa
Jeg vil godt advare mod ting som bærearme med gummibøsninger i
Købte en v. bærearm for, til min Corolla hos Thansen.
Den er så blød i gummiet, at man kan vride hjulet frem og tilbage.
Den gamle originale i h side er meget fastere.
Dette gør at bilen "styrer med", når man "fyrer op" under den.
Skulle tro at det var min gamle Escort, med døde stræberarme
Skrev en lang smøre til deres reklamationsadresse.
Fik en sludder for en sladder tilbage.
Mvh
Niels

Fra : bme

Dato : 02-06-04 17:08

> Hejsa
> Jeg vil godt advare mod ting som bærearme med gummibøsninger i

købte bærekugler ved vw til min polo - de holdt ca 20kkm.
Købte derefter ved høyer - de var stadig friske som nye efter 30 kkm.

høyer-dele er ikke altid noget lort.

/bo

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-04 19:56

> købte bærekugler ved vw til min polo - de holdt ca 20kkm.
> Købte derefter ved høyer - de var stadig friske som nye efter 30 kkm.
>
> høyer-dele er ikke altid noget lort.

Næh mine bærearme har da holdt ca. 100.000 Km og fejler ikke noget endnu

--
Tom

Fra : Rasmus

Dato : 02-06-04 21:20

"Tom" <t> wrote in message

> Næh mine bærearme har da holdt ca. 100.000 Km og fejler ikke noget endnu

Har du gjort noget specielt ved dem?, jeg kan se gummimanchetterne på mine
bærekugler fra høyer allerede efter 3 måneder og 4000km har begyndende
revner i gummiet. Jeg tvivler på de holder meget mere end 1 år.

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 16:06

> Har du gjort noget specielt ved dem?,

nej

--
Tom

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-06-04 22:01

"Tom" <t> skrev :

>nej

Ligger de i kassen endnu ?

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 22:22

<jan@stevns.net> wrote in message

> Ligger de i kassen endnu ?

Kasse?
Man får da ikke noget leveret i kasse hos fætter høyer (når det har den
størrelse)

--
Tom

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-06-04 22:37

"Tom" <t> skrev :

>Kasse?
>Man får da ikke noget leveret i kasse hos fætter høyer (når det har den
>størrelse)

Ikke det ? Claus (brormanden's) kødben kom da i en fin kasse ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Verner Johnsen

Dato : 03-06-04 23:03

On Thu, 03 Jun 2004 23:37:17 +0200, jan@stevns.net wrote:

> Claus (brormanden's) kødben kom da i en fin kasse ;)

Er han nu gået helt i hundene, den stakkel

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-06-04 23:14

Verner Johnsen <vejoh@post10.tele.dk> skrev :

>Er han nu gået helt i hundene, den stakkel

Næsten - han blev hundesyg da vi gjorde regnskabet op - det kostede
lidt vel mange stumper at lave den bil 100% tiptop - nu kan den også
klare de næste 2-3 syn ;)

-Jan

Som i dag atter engang måtte bede en politier pege på min bil's
tandstang <fnis!>

De er da osse godt tossede at tro det gavner at hive de ældre biler
ind til en fortovs-kontrol ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 03-06-04 23:56

<jan@stevns.net> skrev

> Som i dag atter engang måtte bede en politier pege på min bil's
> tandstang <fnis!>

Man skulle tro det var blevet en hel hobby for dig

> De er da osse godt tossede at tro det gavner at hive de ældre biler
> ind til en fortovs-kontrol ;)

Man kører så glad derfra, når de står der med uforrette sag.
Det er dog over en måned siden jeg har prøvet det sidst
Med bemærkningen fra MCbetjenten: "Nårh ja den er jo oså lavet af ordentlig
jern."

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-06-04 07:16

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Man skulle tro det var blevet en hel hobby for dig

Ja - drillesygen får jeg nok aldrig helt bugt med , dennegang var det
vist en politielev , endda en af den kønne slags - faktisk en
temmeligt charmerende ung kvinde.

Hun var sgu fin nok , og lagde ud med at spørge hvornår jeg sidst
havde været på værksted ?

Hmmmmmmm..... den var svær ;)

Lidt finurligt svarede jeg " i 1995 " , men den købte hun vist ikke,
for hun grinede som en flækket træsko.

Hun var sgu helt ok - hvis hendes stil kan trænge gennem i korpset, så
er der lyse tider forude !

>Man kører så glad derfra, når de står der med uforrette sag.

Det er kort sagt herligt !

og så tager det kom kun 5 minutter ..........

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-06-04 07:42

<jan@stevns.net>

> [...]
> havde været på værksted ?
>
> Hmmmmmmm..... den var svær ;)
>
> Lidt finurligt svarede jeg " i 1995 " , men den købte hun vist ikke,

Hun kunne jo ikke vide at spørgsmålet skulle være: "Hvornår har du sidst
været i stalden?"

> Hun var sgu helt ok - hvis hendes stil kan trænge gennem i korpset, så
> er der lyse tider forude !

Meget går nemmere med en munter tone.

> og så tager det kom kun 5 minutter ..........

Boris.......Booooris.......

Mvh.

Fra : David Bjergsø

Dato : 02-06-04 13:32

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg så lige at Onkel Høyer kommer til byen d. 2 september - hvordan er
> kvaliteten af deres ting i grunden ? - jeg kan se at priserne ligner

Du kan regne med at de har nogenlunde lige så meget til fælles som Aldi og
Netto.... nogle ting er i orden, andre er ringe... det er svært lige at
sætte en finger på at sige hold dig fra det. jeg har købt indtil flere ting
(bremser, styrekugler, bærekugler, lejer både for og bag, og fjedrer) hos
Thansen som jeg ikke har haft problemer med.